Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Очікувана вартість
727 000,00 UAH
UA-2021-11-26-004680-b 671849f0e70247ca8d5c76c64c78072c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круглова Ірина Миронівна

380974151483 lvivaglomeration@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ АГЛОМЕРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43582049
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 1
Контактна особа: Круглова Ірина Миронівна
380974151483
lvivaglomeration@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:22
Очікувана вартість: 727 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво Народного дому в с. Великі Грибовичі Жовківського району Львівської області". (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021  —  01 квітня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2021 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 14:09
Додаток 5__Проект договору.docx
26 листопада 2021 14:09
Додаток 2 _специфікація_0.3.docx
26 листопада 2021 14:08
Оголошення спрощена.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Галич-Центр" 622 563,00
UAH з ПДВ
622 563,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУТЧИН АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ" 675 000,00
UAH з ПДВ
675 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2021 23:46
Електронний підпис
05 грудня 2021 22:30
Дод. 3_2 Працівники.rar
05 грудня 2021 22:30
Дод. 3_3 Договір аналог.rar
05 грудня 2021 22:30
Оголошення.rar
05 грудня 2021 22:30
Дод. 3_1 МТБ.rar
05 грудня 2021 22:30
Дод. 1_2_5.rar
05 грудня 2021 22:30
Дод. 4.rar

Публічні документи

06 грудня 2021 12:46
Електронний підпис
06 грудня 2021 12:31
11.5. Платіжне доручення.pdf
06 грудня 2021 12:31
07. ГЛ про довкілля.pdf
06 грудня 2021 12:31
03. ІПН.pdf
06 грудня 2021 12:31
04. Завірене ТЗ.pdf
06 грудня 2021 12:31
11.7. Довідка АВК.pdf
06 грудня 2021 12:31
11.3. Балансова довідка.pdf
06 грудня 2021 12:31
10. Пропозиція .pdf
06 грудня 2021 12:31
11. Довідка про МТБ .pdf
06 грудня 2021 12:31
11.4. Довідка AutoCAD .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Галич-Центр"

ФОП "ЛУТЧИН АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Галич-Центр"
#36929848
Переможець 622 563,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 15:20

Документи

08 грудня 2021 15:19
протокол 125.pdf
08 грудня 2021 15:19
намір укл договору.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Галич-Центр"
#36929848
622 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 15:19
протокол 125.pdf
08 грудня 2021 15:19
намір укл договору.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 17:04
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 17:56
50_21-6.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 17:54
50_21-6.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 17:54
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 10:38
50-21-5.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 10:37
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2022 15:45
50-21-4.pdf зміни до договору
07 липня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 10:42
50-21-3.pdf зміни до договору
23 червня 2022 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2022 11:55
ДУ ПКД.pdf зміни до договору
22 березня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:48
ДУ+коригування ПКД.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:35
50-21_ коригування ПКД.pdf укладений
24 грудня 2021 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою коригується оплата вартості робіт у 2021 та 2022 без зміни ціни договору, на виконання рішення виконавчого комітету №112 від 14.02.20 додається п. 2.8
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та необхідністю завершення процедури
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України та дією в Україні воєнного стану, враховуючи рішення виконавчого комітету від 21.04.2022 №272 "Про використання Народного дому у с. Великі Грибовичі у період воєнного стану" , вносяться зміни до Розділу 1 Договору шляхом доповнення , також вносяться зміни до порядку здійснення оплати, вносяться зміни до пунктів 3.1 Розділу 3 та пункту 8.2 Розділу 8 цього договору .
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з триваючою широкомасштабною агресією Російської Федерації проти України та дією в Україні воєнного стану, враховуючи рішення виконавчого комітету від 21.04.2022р. N272 "Про використання Народного дому у с. Великі Грибовичі у період воєнного стану" сторони уклали цю додаткову угоду про викладення пункту 2.1 Розділу 2 у новій редакції, що виступає уточненням, та не призводить до зміни ціни договору. Інші умови Договору змін не зазнали.
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне : Пункт 8.2 викласти в новій редакції : «8.2 Строк цього Договору починає свій перебіг у момент передбачений пунктом 8.1 цього Договору та діє до 31.12.2022, а в частині взаєморозрахунків до їх повного виконання Сторонами» Інші зміни цією додатковою угодою не вносились.
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Пункт 2.1 розділу 2 Договору №50/21 від 22.12.2021 р. викласти в новій редакції, Додаток №1, Додаток №2.1, Додаток 2.2, Додаток №3 викласти у новій редакції. Було зменшено ціну договору на підставі приведення документів у відповідність до експертного звіту ТзОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» від 22.08.2022 р. №935/22
Номер договору про закупівлю: 50/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/21-6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 502 586,00
UAH