Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплектуючі до комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
212 420,40 UAH
UA-2021-11-26-004653-b ● e1fb0e3e4997465785b9d2310dbe5e4e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Державною податковою службою України було двічі проведено відкриті торги на закупівлю за предметом: Комп’ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комплектуючі до комп’ютерної техніки), а саме: – за оголошенням № UA-2021-06-23-001508-b, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 червня 2021 року; – за оголошенням № UA-2021-08-04-002476-с, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 серпня 2021 року. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Департамент електронних сервісів повідомив листом від 15.11.2021 № 11468/99-00-12-07-08 про необхідність проведення переговорної процедури закупівлі та зазначив підстави для проведення переговорів з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР», зокрема, зважаючи на таке. Для забезпечення належного функціонування комп’ютерного обладнання Державної податкової служби України виникла необхідність у закупівлі комплектуючих до комп’ютерної техніки. Керуючись частиною першою статті 40 Закону Державна податкова служба України направила лист від 17.11.2021 № 25974/6/99-00-10-04-03-06 на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» про участь у переговорах та надання необхідних документів з метою здійснення процедури закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» надало наступні документи: - копію статуту; - копію витягу з реєстру платників ПДВ; - документи, якими надано повноваження представнику діяти від імені учасника; - інформацію про уповноважену особу для підписання договору; - комерційну пропозицію. Відповідно до частини першої та частини другої статті 16 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» для перевірки відповідності кваліфікаційним вимогам надало наступні документи: - інформаційну довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці. Розглянуті документи відповідають вимогам, а Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» – кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно з вимогами частини третьої статті 40 Закону Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. На підтвердження даних вимог Учасник надав: - копію довідки про відсутність заборгованості з платежів; - копію довідки про відсутність судимості та притягнення до кримінальної відповідальності.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 14:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
506 шт
Комплектуючі до комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 листопада 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ-ІНТЕГРАТОР" #31091208 |
Переможець |
212 420,40
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 15:18
|
Банківська гарантія | укладений |
13 грудня 2021 15:15
|
Договір | укладений |
13 грудня 2021 15:13
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 грудня 2021 11:04
|
212 420,40 UAH | UA318201720343120001000162276 ДПС |
UA863282090000026009010003109 ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" |
Оплачений |