Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
212 420,40 UAH
UA-2021-11-26-004653-b e1fb0e3e4997465785b9d2310dbe5e4e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Державною податковою службою України було двічі проведено відкриті торги на закупівлю за предметом: Комп’ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комплектуючі до комп’ютерної техніки), а саме: – за оголошенням № UA-2021-06-23-001508-b, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 червня 2021 року; – за оголошенням № UA-2021-08-04-002476-с, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 серпня 2021 року. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Департамент електронних сервісів повідомив листом від 15.11.2021 № 11468/99-00-12-07-08 про необхідність проведення переговорної процедури закупівлі та зазначив підстави для проведення переговорів з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР», зокрема, зважаючи на таке. Для забезпечення належного функціонування комп’ютерного обладнання Державної податкової служби України виникла необхідність у закупівлі комплектуючих до комп’ютерної техніки. Керуючись частиною першою статті 40 Закону Державна податкова служба України направила лист від 17.11.2021 № 25974/6/99-00-10-04-03-06 на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» про участь у переговорах та надання необхідних документів з метою здійснення процедури закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» надало наступні документи: - копію статуту; - копію витягу з реєстру платників ПДВ; - документи, якими надано повноваження представнику діяти від імені учасника; - інформацію про уповноважену особу для підписання договору; - комерційну пропозицію. Відповідно до частини першої та частини другої статті 16 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» для перевірки відповідності кваліфікаційним вимогам надало наступні документи: - інформаційну довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці. Розглянуті документи відповідають вимогам, а Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» – кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно з вимогами частини третьої статті 40 Закону Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. На підтвердження даних вимог Учасник надав: - копію довідки про відсутність заборгованості з платежів; - копію довідки про відсутність судимості та притягнення до кримінальної відповідальності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 14:56
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
506 шт
Комплектуючі до комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Переможець 212 420,40
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 14:56

Документи

26 листопада 2021 14:53
Електронний підпис
26 листопада 2021 14:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
212 420,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 14:53
Електронний підпис
26 листопада 2021 14:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:26
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:18
Банківська гарантія укладений
13 грудня 2021 15:15
Договір укладений
13 грудня 2021 15:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 11:04
212 420,40 UAH UA318201720343120001000162276
ДПС
UA863282090000026009010003109
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 212 420,40
UAH (в тому числі ПДВ 35 403,40 UAH)