Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту пров. Солов'їного, м. Умань Черкаської обл. (Коригування)
Очікувана вартість
304 100,40 UAH
UA-2021-11-26-003711-b c123ae4bd0834b3ea30d6700f6cf1d84
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аладін Євгеній

380980655789 dp_smad@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Аладін Євгеній
380980655789
dp_smad@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту підрядною організацією було виявлено необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проектом та відомістю обсягів робіт. Зважаючи на те, що значна частина робіт по об’єкту виконана в рамках основного договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Заміна підрядної організації передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, всування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання робіт підрядної організації, яка вже виконувала роботи з будівництва вказаного об’єкта надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цією ж підрядною організацією, а при закінчені робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконанні роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним договором, тобто призведе до втрати гарантії на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися провести закупівлю додаткових будівельних робіт за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 12:58
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту пров. Солов'їного, м. Умань Черкаської обл. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, пров. Солов'їний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Можливість отримання авансу в обсязі 30 % від вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 (трьох) місяців Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

26 листопада 2021 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 12:52
UA-2021-04-22-012875-a-report.pdf
26 листопада 2021 12:52
doc00322420211125182358.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 304 100,40
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 12:58

Документи

26 листопада 2021 12:57
Електронний підпис
26 листопада 2021 12:57
Scan.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 12:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
304 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 12:57
Електронний підпис
26 листопада 2021 12:57
Scan.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 12:21
Кінець періоду оскарження: 21 грудня 2021 00:00
Дата відміни: 10 грудня 2021 12:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Допущення помилки при виборі типу процедури
Документи:
10 грудня 2021 12:20
Електронний підпис
10 грудня 2021 12:20
Причина скасування закупівлі.docx