Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Реконструкція будівлі КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» з розміщенням діагностичного центру»
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2021-11-26-003519-c 0e2c8541ed1a4ec3835be3f8d9da315a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоус Владислав Євгенійович

+380432673183 upr_bud@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43723542
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна,15А
Контактна особа: Білоус Владислав Євгенійович
+380432673183
upr_bud@vin.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі становить 0,5 відсотка очікуваної вартості спрощеної закупівлі та складає 3 750,00 грн (три тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 коп. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Вінницькій області 2. Код отримувача: 37979858 3. Банк отримувача: Казначейство України 4. Номер рахунку: UA368201720355129002001158031 Кошти отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх пропозиції конкурсних торгів. Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала (учасника спрощеної закупівлі) без згоди та погодження з бенефіціаром (замовником спрощеної закупівлі). Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення спрощеної закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; • не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам цього оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються Замовником. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору прозакупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Реконструкція будівлі КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» з розміщенням діагностичного центру»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на виконання робіт (відпрацювати аванс) протягом трьох місяців після одержання авансу шляхом надання акту прийому-передачі виконаних робіт. Підрядник за порушення грошових зобов’язань невикористання авансу протягом 3-х місяців з дня одержання суми авансу сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за весь період користування бюджетними коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника відповідно акту прийому–передачі виконаних робіт протягом 10-ти робочих днів після підписання та пред’явлення Підрядником такого акту та при наданні Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт) за виконаними роботами Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі становить 0,5 відсотка очікуваної вартості спрощеної закупівлі та складає 3 750,00 грн (три тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 коп. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Вінницькій області 2. Код отримувача: 37979858 3. Банк отримувача: Казначейство України 4. Номер рахунку: UA368201720355129002001158031 Кошти отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх пропозиції конкурсних торгів. Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала (учасника спрощеної закупівлі) без згоди та погодження з бенефіціаром (замовником спрощеної закупівлі). Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення спрощеної закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; • не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам цього оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються Замовником. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору прозакупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону

Сума забезпечення: 3750 UAH
29 листопада 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 16:28
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
26 листопада 2021 18:03
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
29 листопада 2021 16:28
Додаток 3 Проект договору
26 листопада 2021 18:03
Додаток 3 Проект договору
26 листопада 2021 18:03
Додаток 1 Форма пропозиції
26 листопада 2021 18:03
Додаток 2 Перелік документів (кваліфік. учасника)
26 листопада 2021 18:03
Додаток 4 Завдання на проектування (тех. характ. предмета закупівлі)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Повх Володимир Михайлович 749 962,50
UAH з ПДВ
749 962,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 16:07
Електронний підпис
08 грудня 2021 16:05
1.Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2021 16:05
Гарантія.zip
08 грудня 2021 16:05
15.Сертифікат Харченко.pdf
08 грудня 2021 16:05
16.Сертифікат Горохова.pdf
08 грудня 2021 16:05
17.Сертифікат Комаров.pdf
08 грудня 2021 16:05
7.Лист про ліцензію.pdf
08 грудня 2021 16:05
22.Витяг.pdf
08 грудня 2021 16:05
10.Договір МКЛ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Повх Володимир Михайлович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Повх Володимир Михайлович
#2667003811
Переможець 749 962,50
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Повх Володимир Михайлович
#2667003811
749 962,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 18:22
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 10:33
Додаткова угода 3 від 24.06.2022.pdf зміни до договору
28 червня 2022 10:32
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 16:08
Додаткова угода 2 від 14.03.2022.pdf зміни до договору
14 березня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:47
Додаткова угода 1 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:33
Договір 57-2021 від 24.12.2021 укладений
28 грудня 2021 17:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Реконструкція будівлі КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» з розміщенням діагностичного центру» 1 роб 749 962,50
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 13:54
224 988,75 UAH UA808201720344241017105158031
Управління будівництва ОДА
UA723026890000026005055339122
ФОП Повх Володимир Михайлович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за договором, з метою покращення якості предмета закупівлі, враховуючи, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, сторони прийшли до згоди про наступне. Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: Вартість проектних робіт за цим Договором складає: 749 962,50 грн (сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 50 коп.) без ПДВ. Фінансування в 2021 році становить: 224 988,75 грн (двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 75 коп.) без ПДВ. Фінансування в 2022 році становить: 524 973,75 грн (п’ятсот двадцять чотири тисячі дев’ятсот сімдесят три гривні 75 коп.) без ПДВ. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.01.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору
Номер договору про закупівлю: 57-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 57-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 57-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Реконструкція будівлі КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» з розміщенням діагностичного центру» 1 роб 749 962,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 749 962,50
UAH