Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломацька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04398117 |
Місцезнаходження: | 63101, Україна , Харківська обл., смт Коломак, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Половик Марина Олексіївна 380576656296 POLOVIK_1978@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 2 306 911,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 534,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: гарантія фінансової установи Строк дії забезпечення пропозиції: не менш 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Більш детально викладено у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує попередню оплату Підряднику до 30 % від вартості Договору, що становить _______________ грн. (________________ гривні _________ коп.), згідно п.1 п.п.1.1 до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Попередню оплату Замовник перераховує на поточний рахунок Підрядника згідно рахунку. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. На вище вказану суму виконуються роботи та оформлюється акт виконання робіт форми КБ-2в, КБ-3. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику,протягом 30 календарних днів з моменту перерахування коштів на поточний рахунок Підряднику | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Наступні разрахункі Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 12:28 |
перелік змін.docx | |
03 грудня 2021 12:28 |
ТД- КР (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc |
03 грудня 2021 12:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2021 12:28 |
перелік змін.docx
|
|||
03 грудня 2021 12:28 |
ТД- КР (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000070 ● 57b46964e5954084b5ed711598c054fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 33
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
7. UA-2021-11-26-003408-c 26.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Коломацька селищна рада (код ЄДРПОУ 04398117) далі – Замовник) повідомляє, що відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник, використовуючи своє право, надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-01-28-000070 за процедурою відкритих торгів за номером оголошення UA-2021-11-26-003408-c-a на закупівлю робіт «Реконструкція системи каналізації господарсько-побутових стічних вод, продуктивністю 25м3/добу Коломацького району, Харківської області за адресою: вул. Перемоги, смт. Коломак Коломацького району Харківської області (коригування) ». Щодо відповідності Учасника ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Умовами додатку 2 до тендерної докмуентації встановлено спосіб докмуентально підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Копія зазначеного у довідці договору (-ів), завірена належним чином. До копії аналогічного договору Учасник додає копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником в тендерній пропозиції Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 03.12.2021 №18/12, в якій вказано договір від 25.05.2018 №184, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Дворічанської районної адміністрації Харківської області та договір від 01.08.2019 №154, укладений з Відділом освіти Краснокутської районної державної адміністрації. Кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Учасник виконав вимоги Замовника, та надав копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок форми КБ-3, але Договірною ціною за договором від 25.05.2018 №184, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Дворічанської районної адміністрації Харківської області передбачено встановлення обладнання, що монтується, та для прийняття цих робіт оформлюється Акт вартості устаткування, якій не є має формулювання Акт виконаних робіт КБ -2. Також, слід зазначити, що Учасником, копії довідок форми КБ-3(Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року вказано вартості устаткування на суму 10 525,73 грн та на суму 183 875,96 грн відповідно) по зазначеному об’єкту, на загальну суму 5 709 000,00 грн від грудня 2018 р. , що є підтвердженням виконання робіт підрядником у повному обсязі Таким чином, учасник повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, та не має підстав для відхилення, та повідомляємо про відсутність порушень у цій частині. Стосовно зазначення у висновку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, , надаємо аргументовані заперечення та зазначаємо, що на момент початку моніторингу процедури закупівлі та винесення висновку сторонами виконувались умови договору. Правові наслідки зміни або розірвання договору визначені положеннями ст. 653 Цивільного кодексу України. Відповідно до ч. 4 ст. 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, припинення укладеного договору не призведе до повернення сторін до первісного стану, що існував на момент вчинення договору. Частиною 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому, згідно зі ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відповідність пропозиції Учасника всім умовам чинного законодавства, та чітку відповідність вимогам тендерної документації. Таким чином, наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2022-02-22 11:16:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" |
2 293 555,20
UAH з ПДВ
|
2 293 555,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" |
2 304 500,00
UAH з ПДВ
|
2 304 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" #32760021 |
Переможець |
2 293 555,20
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 18:31
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 18:10
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
28 грудня 2021 18:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.1 від 28.12.21р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |