Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (листівка (500 шт.) для потреб органів судової влади Волинської області)
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2021-11-26-003299-c da9438c15eec4bce9de900ac7df9d728
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олена Миколаївна

+380332773310 kovalchuk@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, буд.1
Контактна особа: Ковальчук Олена Миколаївна
+380332773310
kovalchuk@vl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Листівка (500 шт.) для потреб органів судової влади Волинської області (Категорія замовника - орган державної влади зазначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Строк виконання договору - 31.12.2021)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
листівка для потреб органів судової влади Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом трьох банківських днів з дати підписання видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пундор Наталія Олександрівна
#2265417783
Переможець 3 300,00
UAH
26 листопада 2021 16:49

Документи

26 листопада 2021 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 16:53