Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувачі )
Очікувана вартість
2 135 000,00 UAH
UA-2021-11-26-002467-a ● 93ba2baed4544b0a8fa4d801d6aff1bf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081373 |
Вебсайт: | http://www.liski.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22 |
Контактна особа: |
Ковтун Сергій Васильович 044 4653284 ez@liski.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 2 135 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувачі )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 13:36 |
ТД НОВА Навантажувач фронтальний.doc |
30 листопада 2021 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2021 13:36 |
ТД НОВА Навантажувач фронтальний.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога до гарантійного терміну та питання до деяких вимог Додатка №6 до ТД
Дата подання: 26 листопада 2021 16:43
Дата відповіді: 29 листопада 2021 16:04
Доброго дня. Після вивчення вимог Додатка №6 до тендерної документації виникло питання щодо гарантії на товар, яку повинен гарантувати Учасник. У таблиці зазначена вимога "Гарантія - не менш 36 місяців або 3000 мотогодин", при цьому п.2.9. Додатку має редакцію "Гарантійний термін не менше 5 років (2500 мотогодин)." Просимо внести необхідні зміни.
Наступне питання стосується п.1.2. Додатка №6 до ТД, а саме вимога:"Копія листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідної продукції, що є предметом закупівлі та копію декларації постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, або копія декларації про відповідність виробника, надати повний перелік технічної документації (паспорта)". Саме вимога на надання копії листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідної продукції, що є предметом закупівлі дещо не зрозуміла. А якщо учасник пройшов добровільну сертифікацію на запропонований товар та може надати у складі пропозиції сертифікат відповідності на нього чи є доцільним надання ще й листа з органу сертифікації? Пропонуємо розширити цю вимогу та викласти у редакції"Копія листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідної продукції, що є предметом закупівлі або сертифікат відповідності на запропонрований товар та копію декларації постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, або копія декларації про відповідність виробника, надати повний перелік технічної документації (паспорта)".
Останнє питання виникло щодо вимоги у п.2.4. "Наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування Продукції в м.м.Києві, Одесі, Дніпрі, Харкові, Вінниці, Львові та Чопі є обов’язковою." Ця вимога є вкрай дистримінаційною! Пропонуємо, з урахуванням Умов поставки Додатку №6 ТД п.2.4. викласти у редакції "Наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування Продукції в м.Києві або Київській області, Одесі або Одеській області, Дніпрі, Харкові є обов’язковою." Саме запропонована редакція буде відповідати умовам поставки товару з урахуванням можлих змін у місці поставки у разі виникнення виробничої необхідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" |
2 133 500,00
UAH
|
2 133 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВІО ІНВЕСТ |
2 135 000,00
UAH
|
2 135 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" #37696993 |
Переможець |
2 133 500,00
UAH
|
16 грудня 2021 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2021 13:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 14:25 |
Кінець періоду оскарження: | 08 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 28 січня 2022 14:25 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
28 січня 2022 14:25
|
Електронний підпис |
28 січня 2022 14:25
|
Протокол відміни тендера.pdf |