Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання
Очікувана вартість
2 077 021,37 UAH
UA-2021-11-26-000353-c 91de0b9bc7aa4b6dafcd9159fe5858df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пакіж Вікторія Вікторівна

380996634951 pakizhvtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білозерської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44143396
Місцезнаходження: 85013, Україна , Донецька обл., Білозерське, вул.Первія Олександра імені, будинок 4
Контактна особа: Пакіж Вікторія Вікторівна
380996634951
pakizhvtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до інформації, що розміщена на сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua) КП "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ займає монопольне(домінуюче) становище щодо транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами в межах території Донецької області. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг з теплопостачання, єдиний можливий постачальник може бути виключно КП "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, так як відповідно до існуючих схем постачання пари і гарячої води ці заклади приєднані до теплової мережі цього підприємства. У даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2,3 статті 40 Закону України (далі - Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 09:28
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1191.8 Гкал
Послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Споживач здійснює оплату за послугу постачання теплової енергії щомісяця не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є гранічним строком внесення плати за спожиту послугу. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#40507613
Переможець 2 077 021,37
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 09:28

Документи

26 листопада 2021 09:28
Електронний підпис
26 листопада 2021 09:27
прот 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 09:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#40507613
2 077 021,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 09:28
Електронний підпис
26 листопада 2021 09:27
прот 71.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 08:43
Дод 2 дог 46 21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:20
дод 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 15:12
Дог 46 21.pdf укладений
07 грудня 2021 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, згідно наказу начальника відділу освіти Білозерської міської ради від 01.04.2021 № 59-ОД Керуючись ч.5 п.3 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015р. (із змінами та доповненнями), у зв`язку з необхідністю зміни реквізитів Замовника сторони домовились викласти розділ «Реквізити і підписи сторін» у новій редакції до договору №46/21 від 07.12.2021 р. з предметом закупівлі Послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення (ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов`язана продукція)
Номер договору про закупівлю: 46/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Скласти додаткову угоду що сторони домовились відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму та пункт 22 розділу «Ціна та порядок цього оплати послуги читати у наступній редакції «Загальна ціна цього Договору становить» 1462438,84 грн. (Один мільйон чотириста шістдесят дві тисячі чотириста тридцять вісім гривень вісімдесят чотири копійки) у тому числі ПДВ-243739,81 (двісті сорок три тисячі сімсот тридцять дев`ять гривень вісімдесят одна копійка) до Договору №46/21 від 07.12.2021 з предметом закупівлі Постачання теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 пара, гаряча вода та пов`язана продукція).
Номер договору про закупівлю: 46/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 462 438,84
UAH (в тому числі ПДВ 243 739,81 UAH)