Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері глобальних мереж (Розробка технічного завдання на розробку сайтів для комунальних закладів загальної середньої освіти, підпорядкованих Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-11-25-016231-a 8d31676e1ce145459a44e6d9d2d72776
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380934633731 kp.bio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7
Контактна особа: Олександр Риндін
+380934633731
kp.bio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 23:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2021 00:01
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічного завдання на розробку сайтів для комунальних закладів загальної середньої освіти, підпорядкованих Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія
Форма підтвердження: документ
26 листопада 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 17:56
Оголошення нова редакція.docx
25 листопада 2021 23:34
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2021 23:34
Додаток_3_Технічна специфікація нова редакція.docx
26 листопада 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 23:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 17:56
Оголошення нова редакція.docx
25 листопада 2021 23:34
Оголошення.docx
25 листопада 2021 23:34
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2021 23:34
Додаток_3_Технічна специфікація нова редакція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 29 листопада 2021 17:46
Доброго дня! Відповідно до п.5 Розділу 3 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель за спрощеною процедурою: "Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю вантажопідйомністю від 0,4 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2021р." Предметом даної закіпівлі є надання послуг з розробки Технічного завдання, відповідно для передачі розробденого Технічного завдання немає потреби в автомобілі. Поскільки, виходячи з предмету тендеру, вимога про обов'язкову наявність автомобілю є не виправданною, та такою, що не відноситься до предмету тендеру, обмежуючи та дискримінуючи учасників, просимо вас видалити вказану вимогу з Тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Кваліфікація спеціалістів
Дата подання: 29 листопада 2021 17:49
Доброго дня! Підкажіть, чи можливо подати інформацію про спеціалістів без зазначення ПІБ? Чи вказання цих даних є блок фактором, відсутність яких призведе до відхилення пропозиції? Дякую.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 20:20
Електронний підпис
03 грудня 2021 16:19
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:20
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:14
Паспорт.pdf
03 грудня 2021 15:14
Виписка.pdf
03 грудня 2021 15:14
дипломи Шибко.pdf
03 грудня 2021 15:14
Договір оренди ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 20:29

Документи

06 грудня 2021 20:29
Електронний підпис
06 грудня 2021 20:28
Протокол 06_12-03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 20:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 20:29
Електронний підпис
06 грудня 2021 20:28
Протокол 06_12-03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:16
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 11:14
Договір 09_12-03.pdf укладений
13 грудня 2021 11:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 10:31
195 000,00 UAH UA148201720344380006000015992
КП "Безпечна та інноваційна освіта"
UA293052990000026005050546891
ФОП Шибко Олексiй Олександрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH