Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 10 468 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 341,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52341 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 17:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 17:34 |
Проект договору Додаток 7.rar | |
25 листопада 2021 17:33 |
ТД ПКД спорт. ліцей.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-05-000038 ● 9fcc324c0f3a4b8eb1f79ea50e8b5b8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 19:36 |
05.07.2022 № 174
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2022 № 174
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-11-25-014831-a
25.11.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 07:44:27
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 18:41:39
Відповідь на запит
Відповідь у файлі
- Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби.docx
- Доручення № 66462-2136 від 23.11.2021.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок ліцей Коростишівська, 15.pdf
- Повідомлення № 101-ТД від 24.12.2021, Довідка 17 ст. № 102-ТД, Довідка з МВС.pdf
- Електронний підпис
- Про обгрунтування технічних характеристик.docx
- Завдання на проектування Реконструкція МК спортліцею Коростишівська, 15.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-19 12:01:38
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-22 17:25:48
Відповідь на запит
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо продовження строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо наступне.
Відповідно до умов Розділу 10 Договору № 84/21/ПР від 28.12.2021р., Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор), які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). У цьому випадку виконання умов цього Договору відкладається на термін протягом якого будуть діяти такі умови.
Листом від 01.04.2022р. за № 10 контрагентом за вказаним договором - ТОВ«УКРЖИТЛОПРОЕКТ», повідомлено Департамент про настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) за Договором № 84/21/ПР від 28.12.2021р., які викликані військовою агресію російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX - є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що підтверджено загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Керуючись викладеними обставини, які призводять до тимчасового невиконання зобовʼязань за чинним Договором, відсутності фінансування витрат, а також у звʼязку з тим, що банківська гарантія забезпечення виконання договору № 84/21/ПР від 28.12.2021р. припиняє свою дію, ТОВ«УКРЖИТЛОПРОЕКТ» листом від 01.04.2022р. № 10 запропоновано продовжити термін виконання робіт та термін дії вказаного договору до 31.12.2022р., водночас надавши обгрунтування неможливості продовження терміну дії банківської гарантії № 24711/21-ГВ від 22.12.2021р. забезпечення виконання договору про закупівлю. Окрім того, ТОВ«УКРЖИТЛОПРОЕКТ» запевнив, що ним будуть докладені усі зусилля для виконання при першій можливості своїх зобовʼязань за Договором та гарантував надати нову банківську гарантію забезпечення виконання договору після скасування воєнного стану в Україні (копія листа від 01.04.2022р. за № 10 додається).
З огляду на викладене, враховуючи зазначені форс-мажорні обставини (обставин непереборної сили) спричинені дією особливого періоду воєнного стану, Замовником було прийнято рішення продовжити термін дії Договору № 84/21/ПР від 28.12.2021р. до 31.12.2022, з урахуванням зобовʼязання ТОВ «УКРЖИТЛОПРОЕКТ» щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання даного договору після скасування воєнного стану в Україні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 10:00:11
Про надання пояснення
Питання 3 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 19:16:10
Відповідь на запит
Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва належить до робіт. Замовник при оголошенні закупівлі станом на 25.11.2021 керуючись п. 4 ч. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок), визначив предмет закупівлі робіт відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п. 13 Порядку, в разі визначення предмета закупівлі – роботи, Замовник зазначає код за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, своєю чергою, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Додатковий словник містить докладніший опис предмета контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталізує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів: перший - це літера, що позначає секцію; другий - літера, що позначає групу; третій - три цифри, що позначають підрозділ. Остання цифра - контрольна.
Справді, за основним словником ДК 021:2015 проєктування зазначене як послуга. Однак за додатковим словником проєктування та будiвництвo мiстяться пiд одним абетково-цифровим кодом у секцiї I «Додаткові характеристики будiвництва/робіт» групи А «Характеристики будiвництва/робіт», а саме: IА01-9. З огляду на це, у будь-якому випадку предмет закупівлі для проєктування слід визначати як роботи, і вирішальним є об’єкт будiвництва.
Крім того, при визначенні предмета закупівлі замовники керуються умовами фінансування. В даному випадку, фінансування проєктних робіт здійснюється за КЕКВ – 3142 - Реконструкція та реставрація інших об’єктів.
Згідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333 до коду 3142 – «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» відносяться:
1) видатки на реконструкцію та модернізацію інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації) або їх складових частин, що не включені до коду 3141;
2) видатки на технічне переоснащення діючих підприємств (за винятком придбання обладнання і предметів довгострокового користування);
3) видатки на розширення діючих підприємств;
4) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) і використовуються в процесі робіт;
5) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реконструкції інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації).
Отже, враховуючи вищезазначене та зміст Єдиного закупівельного словника, визначення предмету закупівлі проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Коростишівська, 15» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) не порушує норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок за результатами моніторингу
2022-07-29 15:47:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України.) • не усунуто
Східним офісом Держаудитслужби розглянуто Ваше звернення по суті та повідомляємо, що всі питання щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені в ході проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-11-25-014831-a відображені у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі закупівель 26.07.2022 та знаходиться у загальному доступі.
2022-08-25 09:43:54
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 26.07.2022 року Східним офісом Держаудитслужби України по закупівлі «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Коростишівська, 15» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), номер оголошення UA-2021-11-25-014831-a. Як наслідок, 07.09.2022 року Замовником було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 240/19594/22 |
Дата відкриття провадження: | 29 вересня 2022 |
Документи:
07 вересня 2022 17:31
|
Електронний підпис |
07 вересня 2022 17:29
|
Адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.pdf |
07 вересня 2022 17:31
|
Електронний підпис |
07 вересня 2022 17:29
|
Адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.pdf |
07 вересня 2022 17:23
|
Адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі ПКД Станишівка.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укржитлопроект |
10 467 111,60
UAH з ПДВ
|
10 467 111,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція" |
10 468 300,00
UAH з ПДВ
|
10 468 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укржитлопроект #35572319 |
Переможець |
10 467 111,60
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:51
|
Додаткова угода № 6 до Договору № 84-21-ПР від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 09:02
|
Додаткова угода_5 до Договору_84_21_ПР від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
04 травня 2023 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:43
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2022 13:12
|
ДУ № 3 до Д-ру № 84-21.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2022 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:18
|
Додаткова угода №2 від 29.12.2021р..pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:14
|
Додаткова угода № 1 до Д-ру № 84-21-ПР.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:15
|
Забезпечення виконання договору № 84-21-ПР.rar | укладений |
29 грудня 2021 12:15
|
Договір № 84-21-ПР.pdf | укладений |
29 грудня 2021 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Викласти п. 3.1 розділу 3 "Ціна Договору визначена відповідно до зведеного кошторису з розроблення проектної документації по об`єкту будівництва (додаток № 4 до цього Договору) згідно з КНУ "Настанова з визначення вартості проеектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" затверджені наказом Міністерства розвтку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, чинними збірниками цін на вишукувальні і проектні роботи та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості робіт." 2. Доповнити договір п. 8.4 наступного змісту: "Виконавець, завантажує проєктну документацію до електронної системи ЄДЕССБ, забезпечує підтвердження проведення експертизи електронними підписами експертів, які провели експертизу та керівника експертної установи." |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та термін дії договору до 31.12.2022 та викласти Додаток № 2 " Календарний графік виконання робіт" до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоду продовжити термін дії договору та термін виконання робіт до 01.05.2023р. Додаток №2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії договору до 20.12.2023. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти вновій редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строку виконання робіт до 30.12.2024 та термін дії договору до 30.12.2024, та викласти Додаток № 2 у новій реадкції |
Номер договору про закупівлю: | № 84-21-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |