Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05478841 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, Курчатова, 24 |
Контактна особа: |
Івашкіна Ольга Володимирівна 380362629345 olga_kpsp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 1 991 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 955,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 17:01 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
25 листопада 2021 17:01 |
Додаток 4 кваліфікаційні.rtf | |
25 листопада 2021 17:01 |
Додаток 3 ст.17.docx | |
25 листопада 2021 17:00 |
Додаток 2 технічна.rtf | |
25 листопада 2021 17:00 |
Додаток 1 пропозиція.rtf | |
25 листопада 2021 16:59 |
ТД труни.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-17-000003 ● aec8eb0900754aab8deaaa234a81f6d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2022 № 35-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
17.10.2022 № 35-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-11-25-007516-b, 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 14:44:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фурнітури різної, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-007516-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- відповідно до яких норм Закону складений пункт 10 додатку 2 до тендерної документації: «Учасник, який автоматично визнаний електронною системою переможцем електронного аукціону, повинен протягом 3-х робочих днів надати зразки запропонованої продукції, в кількості не менше 2-х одиниць кожного виду для наочного огляду. Товар необхідно доставити за адресою м. Рівне вул. Курчатова, 24. Замовник в присутності Учасника проводить огляд наданих зразків на предмет відповідності технічним вимогам, які зазначені в даній тендерній документації, про що складається відповідний акт», якщо згідно із частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, згідно із частиною тринадцятою статті 29 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції, порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначений у статті 29 Закону і не передбачає огляд зразків товару на відповідність технічним вимогам замовника та Закон не передбачає фізичної взаємодії між замовником та учасниками під час аукціону та визначення переможця процедури закупівлі;
- чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена, якщо в його тендерній пропозиції відсутня довідка довільної форми про незалучення субпідрядника до виконання робіт або про залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не виконано вимоги пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена, якщо в його тендерній пропозиції відсутнє фото запропонованого товару, зокрема трун шестигранних білих (позиція 3 технічного завдання у додатку 2 до тендерної документації), чим не виконано вимоги пункту 9 додатку 2 до тендерної документації;
- чому тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону – переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-20 15:19:46
Пояснення по запиту
У відповідь на Ваш запит від 17.10.2022 щодо проведення моніторингу процедури закупівлі фурнітури різної, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-007516-b, надаємо пояснення із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- Враховуючи специфіку даного товару (труни), який є предметом даної закупівлі, і те, що товар закуповуємо для перепродажу третім особам (в магазинах ритуальної атрибутики нашого підприємства) спрогнозувати кількість майбутніх продажів в магазинах важко (оскільки продажі в магазинах залежать як від кількості поховань так і від існуючої конкуренції на ринку). Враховуючи вищесказане, очікувана вартість закупівлі була спланована на підставі досвіду попереднього року, визначення асортименту трун, які найбільше користуються попитом, а також моніторингом існуючих цін на ринку.
2. Відповідно до яких норм Закону складений пункт 10 додатку 2 до тендерної документації: «Учасник, який автоматично визнаний електронною системою переможцем електронного аукціону, повинен протягом 3-х робочих днів надати зразки запропонованої продукції, в кількості не менше 2-х одиниць кожного виду для наочного огляду. Товар необхідно доставити за адресою м.Рівне вул. Курчатова, 24. Замовник в присутності Учасника проводить огляд наданих зразків на предмет відповідності технічним вимогам, які зазначені в даній тендерній документації, про що складається відповідний акт», якщо згідно із частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, згідно із частиною тринадцятою статті 29 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції, порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначений у статті 29 Закону і не передбачає огляд зразків товару на відповідність технічним вимогам замовника та Закон не передбачає фізичної взаємодії між замовником та учасниками під час аукціону та визначення переможця процедури закупівлі;
- Враховуючи попередній досвід закупівлі трун, у тому числі негативний (учасниками надавалися неякісний товар, що не відповідає технічним та якісним характеристикам), вважали за можливе встановлювати вимогу про надання учасником, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, зразку товару для наочного огляду до укладення договору про закупівлю. Крім того, зазначена вимога тендерної документації не передбачає фізичного взаємодії між замовником та учасником, а також будь-яких переговорів, оскільки можливі різні варіанти надання зразків замовнику, а спосіб та методу їх надання замовником не зазначені в ТД. У разі, якщо учасників не влаштовувала б дана вимога і вони вважали б її дискримінаційною, вони мали змогу, відповідно Закону, оскаржити умови ТД в період оскарження. Враховуючи відсутність таких скарг, замовник вважає таку вимогу можливою.
3. Чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена, якщо в його тендерній пропозиції відсутня довідка довільної форми про незалучення субпідрядника до виконання робіт або про залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не виконано вимоги пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- Оскільки даний пункт звучить в наступному контексті «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)», а предметом закупівлі є товар, а не роботи - ми, як замовник, не вбачаємо ненадання довідки порушенням учасника.
4. Чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена, якщо в його тендерній пропозиції відсутнє фото запропонованого товару, зокрема трун шестигранних білих (позиція 3 технічного завдання у додатку 2 до тендерної документації), чим не виконано вимоги пункту 9 додатку 2 до тендерної документації;
- У п. 9 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «У складі пропозицій Учасник надає чіткі фото запропонованого товару (фото трун зовні та фото внутрішньої оббивки)». Учасником у складі пропозиції були надані фотографії запропонованого товару, які нас задовільнили, а оскільки замовником не було уточнено, щодо необхідності надання фото кожної одиниці товару, то не вбачаємо даний факт порушенням умов тендерної документації.
5. Чому тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Андрощука Віктора Володимировича не відхилена відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону – переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
- Щодо даного пункту ми погоджуємось з даним зауваженням, та в свою чергу повідомляємо, що учасник надав замовнику усі необхідні довідки, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, згідно статті 17 Закону, скан-копії і довідок переможця додаємо.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України
2022-10-31 16:42:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-11-02 09:49:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Андрощук Віктор Володимирович |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГРАНЧАК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
1 991 000,00
UAH з ПДВ
|
1 991 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Андрощук Віктор Володимирович #2995133455 |
Переможець |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 16:39
|
ДУ 1.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:30
|
Договір 453-12 Андрощук0015.pdf | укладений |
30 грудня 2021 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труни лаковані чотиригранні (довжина-2м, кольори в асортименті) | 100 | штуки |
3 200,00
UAH
|
Труни лаковані шестигранні (довжина-2м, кольори в асортименті) | 180 | штуки |
3 200,00
UAH
|
Труни лаковані шестигранні (довжина-2м), колір-білий | 10 | штуки |
3 700,00
UAH
|
Труни лаковані шестигранні (довжина-2,1м; кольори в асортименті) | 10 | штуки |
3 700,00
UAH
|
Труни лаковані восьмигранні (довжина-2м; кольори в асортименті) | 300 | штуки |
3 400,00
UAH
|