Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір Maestro Standart Plus А3, 80 г/м
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2021-11-25-005713-a 33162e5791b64547b6182038eaf318a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молодайкина Катерина Сергіївна

+380462665620 molodaykina@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Молодайкина Катерина Сергіївна
+380462665620
molodaykina@cn.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


, якість якого відповідає умовам державних стандартів, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинними нормативно-правовими актами України для такого виду товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Папір Maestro Standart Plus А3, 80 г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 листопада 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Канцекспрес Чернігів"
#38976266
Переможець 1 500,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 12:44

Документи

25 листопада 2021 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 12:57
Договір укладений
25 листопада 2021 12:54