Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) території Одеського закладу дошкільної освіти „Ясла – садок” №209 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Паркова, 53, ДК 021:2015: 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (асфальтні роботи).
Очікувана вартість
1 458 594,24 UAH
UA-2021-11-25-005382-b 7bc2ef3cab3140bda82d23f7296c3ad6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хуторна Олена

380487612626 Tender_40702912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Хуторна Олена
380487612626
Tender_40702912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 458 594,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 292,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції:7292,97 грн. Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» , 65078, Одеська обл., м. Одеса, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22. Код ЄДРПОУ: 40702912, р/р: UA888201720355209022048096632, Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна відповідати Формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Реквізити гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7292.97 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) території Одеського закладу дошкільної освіти „Ясла – садок” №209 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Паркова, 53, ДК 021:2015: 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (асфальтні роботи).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, вул. Паркова, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - платник зобов’язується оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції:7292,97 грн. Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» , 65078, Одеська обл., м. Одеса, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22. Код ЄДРПОУ: 40702912, р/р: UA888201720355209022048096632, Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна відповідати Формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Реквізити гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії.

Сума забезпечення: 7292.97 UAH
25 листопада 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 14:41
Вимоги ОЗДО №209.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
МАЗУРОК НІНА ІВАНІВНА 1 456 727,15
UAH з ПДВ
1 456 727,15
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 грудня 2021 16:23
Електронний підпис
04 грудня 2021 16:23
39. Дог. 652.pdf
04 грудня 2021 16:23
38. Дог. 651.pdf
04 грудня 2021 12:18
Електронний підпис
04 грудня 2021 12:16
35. Свідоцтво камаз.pdf
04 грудня 2021 12:16
13. Інші довідки.pdf
04 грудня 2021 12:16
27. Договір техніка 1.pdf
04 грудня 2021 12:16
17. Паспорт Мазурок.pdf
04 грудня 2021 12:16
18. Виписка Мазурок.pdf
04 грудня 2021 12:16
31. Браславський права1.pdf
04 грудня 2021 12:16
16. Договори ЦПХ.pdf
04 грудня 2021 12:16
36. Свідоцтво каток.pdf
04 грудня 2021 12:16
30. Мазурок відгук.PDF
04 грудня 2021 12:16
15. Інвентарні картки.pdf
04 грудня 2021 12:16
25. Договір 477.pdf
04 грудня 2021 12:16
28. Сертифікат Маслюк.pdf
04 грудня 2021 12:16
14. Акт огляду ОЗДО №209.pdf
04 грудня 2021 12:16
26. Розрахунок ЗП.pdf
04 грудня 2021 12:16
23. Забаргованість банк.pdf
04 грудня 2021 12:16
29. диплом Маслюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЗУРОК НІНА ІВАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЗУРОК НІНА ІВАНІВНА
#2192219468
Переможець 1 456 727,15
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 15:05

Документи

07 грудня 2021 15:05
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:04
протокол-рішення 215.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЗУРОК НІНА ІВАНІВНА
#2192219468
1 456 727,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 15:05
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:04
протокол-рішення 215.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 13:53
дог287-21.pdf укладений
13 грудня 2021 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 456 727,15
UAH