Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друковані рекламні матеріали у межах інформаційно-промоційної кампанії «Бюджет участі. Діти»
Очікувана вартість
12 780,00 UAH
UA-2021-11-25-003586-a 4a8f2045495d488894ce4faf581290af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Василівна Козак

+380569554132
+380673159078
ljubov.kozak@dndz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827792
Вебсайт: http://dndz.gov.ua
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, пл. Петра Калнишевського, 2
Контактна особа: Любов Василівна Козак
+380569554132, +380673159078
ljubov.kozak@dndz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


акрилова емблема діам.200мм. - 16 шт., подяка А4, 300 г/м - 13 шт., буклет А4, крейд.папір 130г/м,4+4-250 шт., брошура А5, крейд.папір, 24 стор., перетин-2 скоби - 50 шт., плакат А1, сітік - 20 шт. блокнот А6, 50 арк. офсет, обклад.-350г/м, мет.пружина - 50 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
399 штуки
Друковані рекламні матеріали у межах інформаційно-промоційної кампанії «Бюджет участі. Діти»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам`янське, майдан Петра Калнишевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2021  —  25 грудня 2021
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на рахунковий рахунок Виконавця після поставки товару. Замовник здійснює оплату Товару Продавцеві на підставі виставленого рахунку та видаткової накладної про отримання Товару протягом 7 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2958402636
Переможець 12 780,00
UAH
25 листопада 2021 10:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:50