Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
5 892,00 UAH
UA-2021-11-25-003403-a 30568260d8a34a25a64ef71a3aeb73ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гунька Віктор Іванович

+380535546610 mirgorod@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МРЦ МВС України "Миргород"
Код ЄДРПОУ: 08733819
Вебсайт: http://mrcmirgorod.com.ua
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, вул. Українська, 60
Контактна особа: Гунька Віктор Іванович
+380535546610
mirgorod@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Стілець дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Оплата за товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Продавця» протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання товару «Покупцем». Оплату за поставлені товари буде проведено бюджетними коштами з відповідного рахунку Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Савицька Наталія Анатоліївна
#2654921365
Переможець 5 892,00
UAH
25 листопада 2021 10:50

Документи

25 листопада 2021 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:54