Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711, +380677781351 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 15:33 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 1 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Холодний асфальт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 15:36 |
Перелік змін 1.docx | |
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 4.Проект договору.doc | |
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 2.Перелік документів.docx | |
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 1_ ТЗ зі змінами.doc | |
01 грудня 2021 15:34 |
ТД -25.11.2021.docx | |
25 листопада 2021 13:16 |
Додаток 1_ ТЗ.doc | |
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 4.Проект договору.doc | |
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 2.Перелік документів.docx | |
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
25 листопада 2021 13:15 |
ТД -25.11.2021.docx |
01 грудня 2021 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2021 15:36 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 4.Проект договору.doc
|
|||
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 2.Перелік документів.docx
|
|||
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc
|
|||
01 грудня 2021 15:35 |
Додаток 1_ ТЗ зі змінами.doc
|
|||
01 грудня 2021 15:34 |
ТД -25.11.2021.docx
|
|||
25 листопада 2021 13:16 |
Додаток 1_ ТЗ.doc
|
|||
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 4.Проект договору.doc
|
|||
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 2.Перелік документів.docx
|
|||
25 листопада 2021 13:15 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc
|
|||
25 листопада 2021 13:15 |
ТД -25.11.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Додаток 1 до тендерної документації містить, зокрема, Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик.
З метою усунення неясності та потенційно дискримінаційних умов у вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик, в порядку ч. 2 ст. 24 Закону за результатами звернень через електронну систему закупівель Замовником буде розглянуто питання щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, слід зазначити, що Замовник встановлює на власний розсуд технічні, якісні та кількісні характеристики з урахуванням умов предмету закупівлі, за яким оголошена процедура закупівлі.
Також акцентуємо увагу, що Закон не містить імперативного обов’язку зазначати нормативну документації, згідно якої Замовник зазначає технічні, якісні та кількісні характеристики.
Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Додаток 1 до тендерної документації містить, зокрема, загальні вимоги до учасника, згідно якого на підтвердження статусу офіційного представника виробника/-ків Учасник повинен надати наступні оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником:
- Сертифікат дистриб’ютора (строк дії повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції);
- Сертифікат представника, дилера, або інший документ, який надає право Учаснику здійснювати продаж продукції, що є предметом даної закупівлі виданий виробником або дистриб’ютором виробника (строк дії повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
З метою усунення неясності та потенційно дискримінаційних умов у загальних вимогах до учасника процедури закупівлі, в порядку ч. 2 ст. 24 Закону за результатами звернень через електронну систему закупівель Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-12-000011 ● 2db99e03095943a9a6333c4efab4f2f6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2023 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.01.2023 № 2
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 12.01.2023 № 2
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-11-25-002005-c 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
954 660,00
UAH з ПДВ
|
948 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" |
1 052 400,00
UAH з ПДВ
|
954 648,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Переможець |
948 240,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:10
|
2-ВЕВ.pdf | укладений |
10 січня 2022 14:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Холодний асфальт | 200 | тонни |
4 741,20
UAH з ПДВ
|