Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-25-001678-b be0c4cba948443a3ae184d83325f6fa0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0414296433 kvgp-2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0414296433
kvgp-2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 13:04
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2021 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 10:31
ОГОЛОШЕННЯ ТПВ.docx
25 листопада 2021 10:31
Додаток 1 договір 2021 (4).docx
25 листопада 2021 10:31
Додаток 2 3.docx
25 листопада 2021 10:31
Технічна специфікація пластик 1100.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2021 10:53
Дата відповіді: 29 листопада 2021 17:39
Доброго дня! Оскільки збираємось взяти участь у тендері, просимо роз’яснити по тендерній документації ряд питань: 1. Згідно документації необхідно підвантажити копію статуту(11.2. Копія статуту (у разі наявності)). Чи може учасник підвантажити опис документів , що наддаються юридичною особою державному реєстратору та відповідну довідку з вказівкою-посиланням ( на сайт) для Замовника для відкриття нашого статуту ? Наш статут зареєстрований та викладений на офіційному сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/freesearch. 2. Згідно документації необхідно підвантажити лист –погодження ( п. 11.9. Лист-погодження щодо термінів поставки та оплати в довільній формі). Просимо пояснити зміст довідки щодо оплати (якої?за що?). 3. Згідно документації необхідно п.12.1. подати Документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника ( у разі наявності), які підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації, у разі потреби надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Доставка документів, що стосується проведення закупівлі, здійснюється за рахунок Переможця. Просимо пояснити які саме документи в паперовому вигляді необхідно подати переможцю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник на ваше запитання надаємо наступну відповідь:
1. Змістом оголошення встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції копії Статуту (у разі наявності), отже Замовник має на меті отримати у складі пропозиції від учасників даний документ. Окремо повідомляємо, що Замовник не обмежує учасників стосовно можливості надавати будь-які додаткові документи.
2. Змістом оголошення Замовником було зазначено інформацію стосовно умов оплати за товар та терміни поставки. За результатом детального ознайомлення учасника з умовами оголошення він має надати у складі пропозиції лист-погодження з відповідною інформацією, що є загальнодоступною та відкритою для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі.
3. Замовник буде виходити із фактичної наявної потреби на час обрання переможця процедури закупівлі для підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, що є загальнодоступними та відкритими для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що змістом оголошення також зазначено «в разі потреби».
чи можливо подати гарантійний лист щодо наявності контейнерів на складі в Україні замість гарантії на поставку від закордонного виробника?
Дата подання: 26 листопада 2021 14:48
Дата відповіді: 29 листопада 2021 18:29
Шановний покупець у тендерній документації (розділ «технічна специфікація») передбачено надання : «Оригінал гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі». Прошу дати відповідь, чи буде порушенням надання у склади тендерної пропозиції гарантійного листа від учасника , що зазначений товар знаходиться на його складі в Україні та у разі перемоги буде доставлено покупцю вчасно , у погоджені покупцем термін, замість гарантійного листа виробника ?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добого дня! Шановний учасник, відповідно до вимог Додатку 4 до оголошення Замовником було встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника повинна містити підтвердження стосовно гарантії поставки продукції змістом оригіналу листа, який виданий виробником.
Чи можливо подати міжнародний сертифікат (від виробника) відповідності товару (де зазначені всі технічні вимоги покупця) замість технічного паспорту виробника?
Дата подання: 26 листопада 2021 14:52
Дата відповіді: 29 листопада 2021 18:31
Шановний покупець у тендерній документації (розділ «технічна специфікація») передбачено надання : «Паспорт виданий виробником на товар, який підтверджує відповідність товару усім технічним характеристикам Замовника визначеним у Таблиці 1 цього Додатку». Прошу дати відповідь , у разі якщо виробник (іноземна компанія ) не видає паспорт на товар а надає міжнародні сертифікати відповідності товару, стандарту, який ви зазначили у тендерній документації, EN 840-2 , у якому підтверджуються усі технічні характеристики Замовника , чи буде порушенням надати сертифікат від виробника замість паспорту виданого виробником?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до вимог Додатку 4 до оголошення Замовником було встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції Паспорту виробника, який підтверджує відповідність товару усім технічним вимогам, визначеним у Таблиці 1 цього Додатку. Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції учасника повинен міститись паспорт від виробника, що буде підтверджувати те, що товар відповідає вимогам, встановленим у технічній частині оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 142 632,00
UAH з ПДВ
142 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 166 600,00
UAH з ПДВ
166 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2021 11:58
Електронний підпис
02 грудня 2021 11:57
Статут копія завірена.pdf
01 грудня 2021 21:37
Електронний підпис
01 грудня 2021 21:36
3Кваліфікація аналог.pdf
01 грудня 2021 21:36
31Проект договору.pdf
01 грудня 2021 21:36
1Реєстр.pdf
01 грудня 2021 21:36
2Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 18:23
Електронний підпис
02 грудня 2021 18:22
03.Лист_погодження.pdf
02 грудня 2021 18:22
EN 840_2.pdf
02 грудня 2021 18:22
DIN EN ISO 14001.pdf
02 грудня 2021 18:22
07.Лист_щодо ТУ.pdf
02 грудня 2021 18:22
10.Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 18:22
05.Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2021 18:22
Виписка 2021.pdf
02 грудня 2021 18:22
Рiшення_правочин.pdf
02 грудня 2021 18:22
11.Порівняльна таблиця.pdf
02 грудня 2021 18:22
08.Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2021 18:22
DIN EN ISO 9001.pdf
02 грудня 2021 18:22
Витяг ЄДР.pdf
02 грудня 2021 18:22
06.Лист_щодо ТУ.pdf
02 грудня 2021 18:22
Наказ та протокол.pdf
02 грудня 2021 18:22
DIN EN ISO 50001.pdf
02 грудня 2021 18:22
04.Лист_щодо паспорту.pdf
02 грудня 2021 18:22
Додаток 1 договір 2021 (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКС"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
Переможець 142 632,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 15:21

Документи

07 грудня 2021 15:21
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:19
Протокол 179.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
142 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 15:21
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:19
Протокол 179.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 21:31
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:43
дод уг 1 до 637.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:28
дог 637.pdf укладений
10 грудня 2021 09:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3 1 комплект 142 632,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2021 09:58
142 632,00 UAH UA378201720344361006100054568
КВГП
UA383510050000026002878955511
ТОВ "Сучаснi контейнернi системи"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення орфографичної помилки
Номер договору про закупівлю: 637
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3 1 комплект 142 632,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 142 632,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 772,00 UAH)