Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-25-001678-b ● be0c4cba948443a3ae184d83325f6fa0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 10:31 |
ОГОЛОШЕННЯ ТПВ.docx | |
25 листопада 2021 10:31 |
Додаток 1 договір 2021 (4).docx | |
25 листопада 2021 10:31 |
Додаток 2 3.docx | |
25 листопада 2021 10:31 |
Технічна специфікація пластик 1100.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2021 10:53
Дата відповіді: 29 листопада 2021 17:39
Доброго дня! Оскільки збираємось взяти участь у тендері, просимо роз’яснити по тендерній документації ряд питань:
1. Згідно документації необхідно підвантажити копію статуту(11.2. Копія статуту (у разі наявності)). Чи може учасник підвантажити опис документів , що наддаються юридичною особою державному реєстратору та відповідну довідку з вказівкою-посиланням ( на сайт) для Замовника для відкриття нашого статуту ? Наш статут зареєстрований та викладений на офіційному сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/freesearch.
2. Згідно документації необхідно підвантажити лист –погодження ( п. 11.9. Лист-погодження щодо термінів поставки та оплати в довільній формі). Просимо пояснити зміст довідки щодо оплати (якої?за що?).
3. Згідно документації необхідно п.12.1. подати Документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника ( у разі наявності), які підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації, у разі потреби надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Доставка документів, що стосується проведення закупівлі, здійснюється за рахунок Переможця. Просимо пояснити які саме документи в паперовому вигляді необхідно подати переможцю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник на ваше запитання надаємо наступну відповідь:
1. Змістом оголошення встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції копії Статуту (у разі наявності), отже Замовник має на меті отримати у складі пропозиції від учасників даний документ. Окремо повідомляємо, що Замовник не обмежує учасників стосовно можливості надавати будь-які додаткові документи.
2. Змістом оголошення Замовником було зазначено інформацію стосовно умов оплати за товар та терміни поставки. За результатом детального ознайомлення учасника з умовами оголошення він має надати у складі пропозиції лист-погодження з відповідною інформацією, що є загальнодоступною та відкритою для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі.
3. Замовник буде виходити із фактичної наявної потреби на час обрання переможця процедури закупівлі для підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, що є загальнодоступними та відкритими для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що змістом оголошення також зазначено «в разі потреби».
1. Змістом оголошення встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції копії Статуту (у разі наявності), отже Замовник має на меті отримати у складі пропозиції від учасників даний документ. Окремо повідомляємо, що Замовник не обмежує учасників стосовно можливості надавати будь-які додаткові документи.
2. Змістом оголошення Замовником було зазначено інформацію стосовно умов оплати за товар та терміни поставки. За результатом детального ознайомлення учасника з умовами оголошення він має надати у складі пропозиції лист-погодження з відповідною інформацією, що є загальнодоступною та відкритою для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі.
3. Замовник буде виходити із фактичної наявної потреби на час обрання переможця процедури закупівлі для підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, що є загальнодоступними та відкритими для всіх потенційних учасників, що бажають взяти участь у даній закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що змістом оголошення також зазначено «в разі потреби».
чи можливо подати гарантійний лист щодо наявності контейнерів на складі в Україні замість гарантії на поставку від закордонного виробника?
Дата подання: 26 листопада 2021 14:48
Дата відповіді: 29 листопада 2021 18:29
Шановний покупець у тендерній документації (розділ «технічна специфікація») передбачено надання : «Оригінал гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі». Прошу дати відповідь, чи буде порушенням надання у склади тендерної пропозиції гарантійного листа від учасника , що зазначений товар знаходиться на його складі в Україні та у разі перемоги буде доставлено покупцю вчасно , у погоджені покупцем термін, замість гарантійного листа виробника ?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добого дня! Шановний учасник, відповідно до вимог Додатку 4 до оголошення Замовником було встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника повинна містити підтвердження стосовно гарантії поставки продукції змістом оригіналу листа, який виданий виробником.
Чи можливо подати міжнародний сертифікат (від виробника) відповідності товару (де зазначені всі технічні вимоги покупця) замість технічного паспорту виробника?
Дата подання: 26 листопада 2021 14:52
Дата відповіді: 29 листопада 2021 18:31
Шановний покупець у тендерній документації (розділ «технічна специфікація») передбачено надання : «Паспорт виданий виробником на товар, який підтверджує відповідність товару усім технічним характеристикам Замовника визначеним у Таблиці 1 цього Додатку». Прошу дати відповідь , у разі якщо виробник (іноземна компанія ) не видає паспорт на товар а надає міжнародні сертифікати відповідності товару, стандарту, який ви зазначили у тендерній документації, EN 840-2 , у якому підтверджуються усі технічні характеристики Замовника , чи буде порушенням надати сертифікат від виробника замість паспорту виданого виробником?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до вимог Додатку 4 до оголошення Замовником було встановлено вимогу стосовно надання у складі пропозиції Паспорту виробника, який підтверджує відповідність товару усім технічним вимогам, визначеним у Таблиці 1 цього Додатку. Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції учасника повинен міститись паспорт від виробника, що буде підтверджувати те, що товар відповідає вимогам, встановленим у технічній частині оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
142 632,00
UAH з ПДВ
|
142 632,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
166 600,00
UAH з ПДВ
|
166 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" #43016485 |
Переможець |
142 632,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 21:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 17:43
|
дод уг 1 до 637.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 09:28
|
дог 637.pdf | укладений |
10 грудня 2021 09:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3 | 1 | комплект |
142 632,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2021 09:58
|
142 632,00 UAH | UA378201720344361006100054568 КВГП |
UA383510050000026002878955511 ТОВ "Сучаснi контейнернi системи" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення орфографичної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 637 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Контейнера для збору ТПВ 1.1 м3 | 1 | комплект |
142 632,00
UAH з ПДВ
|