Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування офісної техніки (технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги з заправки та регенерації картриджів)
Очікувана вартість
31 060,00 UAH
UA-2021-11-24-012671-a 0f5caf3364ff4af6ae5b575b73222b6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2021 11:00
Очікувана вартість: 31 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


(Надання послуг за адресою розташування Замовника з складанням Виконавцем послуг Акту виконаних послуг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
439 послуга
Технічне обслуговування офісної техніки (технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги з заправки та регенерації картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акту Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку

Сума забезпечення: 900 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути завірені належним чином.
Вимоги до документу: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 900,00 гри. (дев’ятсот грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції — банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути завірені належним чином. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 60 календарних днів. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме: - відкликає свою пропозицію після закінчення строку її подання; - відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем закупівлі. Інформація для отримання банківської гарантії: Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75 МФО 820172 UA208201720344260005000099712 Держказначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 41169207 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем закупівлі.
25 листопада 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 11:39
Проект договору.docx
24 листопада 2021 16:10
Додаток до Протоколу від 24.11.2021.pdf
24 листопада 2021 16:10
ОГОЛОШЕННЯ (31 060,00 грн.).pdf
24 листопада 2021 16:10
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
24 листопада 2021 16:10
Технічні вимоги (Дод. 2).doc
24 листопада 2021 16:10
Квал. вимоги до учасника (Дод. 3).doc
24 листопада 2021 16:10
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
25 листопада 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 11:39
Проект договору.docx
24 листопада 2021 16:10
Додаток до Протоколу від 24.11.2021.pdf
24 листопада 2021 16:10
ОГОЛОШЕННЯ (31 060,00 грн.).pdf
24 листопада 2021 16:10
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
24 листопада 2021 16:10
Технічні вимоги (Дод. 2).doc
24 листопада 2021 16:10
Квал. вимоги до учасника (Дод. 3).doc
24 листопада 2021 16:10
Відомості про учасника (Дод. 4).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" 29 770,00
UAH з ПДВ
29 770,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 09:53
Електронний підпис
06 грудня 2021 09:50
Выписка.pdf
06 грудня 2021 09:50
довідка.pdf
06 грудня 2021 09:50
Лист гарантія.pdf
06 грудня 2021 09:50
Доверенность ЕЦП_З_2021.pdf
06 грудня 2021 09:50
ИНН.pdf
06 грудня 2021 09:50
Банківська ліцензія.pdf
06 грудня 2021 09:50
Паспорт.pdf
06 грудня 2021 09:50
договір.pdf
06 грудня 2021 09:50
211524_DKBO_Гарантія.pdf
06 грудня 2021 09:50
додаток 1.pdf
06 грудня 2021 09:50
Лист гарантія 1.pdf
06 грудня 2021 09:50
додаток 4.pdf
06 грудня 2021 09:50
гарантійний лист 2.pdf
06 грудня 2021 09:50
додаток 2.pdf
06 грудня 2021 09:50
211524_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2980010175
Переможець 29 770,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 13:19

Документи

06 грудня 2021 13:19
Електронний підпис
06 грудня 2021 13:17
Протокол (29 770,00).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2980010175
29 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 13:19
Електронний підпис
06 грудня 2021 13:17
Протокол (29 770,00).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:36
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:38
Договір (29 770,00 грн.).pdf укладений
13 грудня 2021 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 770,00
UAH