Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45231000-3 - Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури(Нове будівництво майданчика для системи підземного збору і зберігання сміття в м. Коломиї)
Очікувана вартість
845 766,00 UAH
UA-2021-11-24-007814-a fe06b6131a5d44bd9a400af709404ecd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назар Гринів

+380637222907 hruniv.n96@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Назар Гринів
+380637222907
hruniv.n96@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 845 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 229,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво майданчика для системи підземного збору і зберігання сміття в м. Коломиї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 13:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 13:40
Оголошення_Н.Б. майданчика для сміття.docx
24 листопада 2021 13:40
Проект договору.docx
24 листопада 2021 13:40
Тех.завдання_Н.Б. майданчика для сміття.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович 845 000,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2021 23:32
Електронний підпис
02 грудня 2021 23:32
Кошторис.rar
02 грудня 2021 23:32
+2.1.1 Диплом еколога.pdf
02 грудня 2021 23:32
3.1. Субпідрядник.pdf
02 грудня 2021 23:31
18. Аналогічний договір.pdf
02 грудня 2021 23:31
+14.4. Квитанція.PDF
02 грудня 2021 23:31
+7. Зведена по ст. 17.pdf
02 грудня 2021 23:31
9.2 Техпаспорт.PDF
02 грудня 2021 23:31
+6. Довідка відомості.pdf
02 грудня 2021 23:31
+14.Виписка.pdf
02 грудня 2021 23:31
+11.паспорт завірений.pdf
02 грудня 2021 23:31
17. цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 23:31
+2.1 Працівники Накази.pdf
02 грудня 2021 23:31
3. Субпідрядник.pdf
02 грудня 2021 23:31
+15.Витяг.pdf
02 грудня 2021 23:31
+13. Витяг.pdf
02 грудня 2021 23:31
+9. Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2021 23:31
+12. Код завірений.pdf
02 грудня 2021 23:31
+2. Працівники.pdf
02 грудня 2021 23:31
+4. Право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пасяка Роман Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович
#3494914813
Переможець 845 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 16:10

Документи

06 грудня 2021 16:10
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:09
Протокол 305.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович
#3494914813
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 16:10
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:09
Протокол 305.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2022 16:38
Додаткова угода_3 до 421.pdf зміни до договору
09 вересня 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 13:29
Додаткова угода 2 до 421.pdf зміни до договору
29 липня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 13:32
Додаткова угода 1 до 421.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 13:28
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:35
Договір 421.pdf укладений
16 грудня 2021 10:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 серпня 2022 14:15
844 231,09 UAH UA708201720344251021100043347
УКГ Коломийської міської ради
UA348201720355359590000710930
ФОП Пасяка Р.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до фінансових призначень на 2022 рік, затверджених рішенням сесії Коломийської міської ради від 21.12.2021 р. № 1659-25/2021-25 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2022 рік», Сторони дійшли згоди: - викласти пункт 2.1 у наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить – 845 000,00 грн. (Вісімсот сорок п’ять тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ, згідно бюджетних асигнувань, виділених у 2022 році». 2. Внести зміни в Додаток № 2 до Договору - Календарний план виконання та фінансування робіт, та затвердити в новій редакції, який є невід'ємною частиною даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/421
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку із зміною платіжних реквізитів Фізичної особи-підприємця Пасяки Романа Віталійовича, Сторони дійшли згоди: - викласти пункт 14 у наступній редакції: «Підрядник» Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович 77462, с. Братківці, вул. Івасюка, 9 Тисменицький район, Івано-Франківська область IBAN: UA863366770000026006052530040 в АТ КБ «ПриватБанк» МФО 305299 UA348201720355359590000710930 Держказначейська служба України, м. Київ код ЄДРПОУ 3494914813 тел. +380979415168
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/421
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору на 768,91 грн відповідно до фактичного виконання робіт по об'єкту будівництва без зміни кількості та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 844 231,09
UAH