Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Свідоцтво про підвищення кваліфікації (22458000-5 Друкована продукція на замовлення)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-11-24-007747-b ● 9203e9e0a11a450295c998c8ee1ee51c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет радіоелектроніки |
Код ЄДРПОУ: | 02071197 |
Вебсайт: | http://nure.ua/ |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Науки, 14 |
Контактна особа: |
Тернопольський Григорій 380675703697 hryhorii.ternopolskyi@nure.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. | Пiсляоплата | 3 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 14:01 |
ТД 03.12.pdf | |
03 грудня 2021 14:01 |
Перелік змін 03.12.pdf |
03 грудня 2021 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2021 14:01 |
ТД 03.12.pdf
|
|||
03 грудня 2021 14:01 |
Перелік змін 03.12.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про виправлення недоліків в тендерній документації
Дата подання: 01 грудня 2021 09:48
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:37
Просимо виправити наступні недоліки в тендерній документації:
1. У пункті 9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Це не відповідає дійсності - наведені вимоги містяться у Додатку 4 до тендерної документації.
2. Додаток 4 до Тендерної документації містить вимогу: "учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та знаходиться зі статусом «На розгляді», протягом 3 (трьох) робочих днів з дня аукціону, повинен обов’язково надати зразки предмета закупівлі".
Ця вимога може бути виконана лише тим учасником, який вже має виготовлену продукцію, оскільки розробити дизайн, надрукувати бланки, виконати тиснення та здійснити нумерацію протягом 3х робочих днів практично неможливо. Просимо збільшити термін надання зразків до 10 робочих днів.
3. Додаток 4 до Тендерної документації містить текст: "Невиконання вимог цього додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником, призводить до відхилення його пропозиції., відповідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі."
Просимо видалити цей абзац з тендерної документації, оскільки посилання Замовником на п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не стосується процедури «Відкриті торги».
4. Просимо виправити логічні помилки в проєкті Договору, а саме:
- у п. 5.3.5 розділу 5 проєкту Договору вказано, що «Постачальник зобов’язаний складати Акти виявлених недоліків», що не може бути обов’язком Постачальника;
- у п. 5.3.6 розділу 5 проєкту Договору вказано, що «Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійні зобов’язання згідно п. 3.6», однак у п. 3.6 не згадується про гарантійні зобов’язання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Багаторівневе тиснення
Дата подання: 01 грудня 2021 10:12
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:37
Технічний опис (Додаток 4, п.9) містить вимогу: "Багаторівневе тиснення синьою та сріблою фольгами логотипу закладу освіти.". Просимо опублікувати зразок та вказати розміри і позицію на бланку місця, де буде виконуватись тиснення.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо надання зразків та оцінки відповідності
Дата подання: 02 грудня 2021 16:18
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:39
У Додатку 4 Замовник вимагає у учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та знаходиться зі статусом «На розгляді», "протягом 3 (трьох) робочих днів з дня аукціону, повинен обов’язково надати зразки предмета закупівлі, що мають відповідати технічним вимогам, а саме: технічним описам та зображенням." У зв'язку з цим питання: яким чином замовник визначатиме відповідність зразків технічним вимогам?
У випадку наявності методики оцінки відповідності зразків технічним вимогам: які параметри будуть оцінюватись, якими технічними приладами, які допуски по відхиленню показників, тощо, - опублікуйте таку методику. Якщо такої методики не існує - просимо видалити цю вимогу з Додатку 4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІДЖІ СОЛЮШНС" |
35 040,00
UAH з ПДВ
|
35 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
48 540,00
UAH з ПДВ
|
48 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 грудня 2021 15:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі