Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 44+800 - км 49+800 (додаткові роботи) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
45 615 729,60 UAH
UA-2021-11-24-004076-a 50666c728b42465381bdb917f258aa67
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгополов Денис Олексійович

380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Долгополов Денис Олексійович
380617875140
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Службою автомобільних доріг у Запорізькій області та ТОВ "Автомагістраль-Південь" за результатами закупівлі за процедурою відкритих торгів було укладено договір №201-21 від 30.03.2021 на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 44+800 - км 49+800 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). В ході виконання зазначених робіт виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, не передбачених у початковому робочому проекті, розробленому ТОВ "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС", у зв’язку з чим, було проведено переговорну процедуру закупівлі з автором проектної документації, за результатами якої було заключено договір №593-21/1 від 04.11.2021 року на коригування робочого проекту. За відкоригованим робочим проектом отримано позитивний експертний звіт. Відповідно до вищенаведеного необхідно здійснити переговорну процедуру закупівлі ««Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 44+800 - км 49+800 (додаткові роботи) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». У зв’язку з вищевикладеним доцільно провести переговорну процедуру на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021 11:29
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 44+800 - км 49+800 (додаткові роботи) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україньска, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 листопада 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 11:11
Експертний звіт Т-08-05 км44.pdf
24 листопада 2021 11:11
Протокол №1 км44.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 45 615 729,60
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 11:29

Документи

24 листопада 2021 11:29
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:29
Протокол №2 км44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 11:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
45 615 729,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 11:29
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:29
Протокол №2 км44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 15:42
8 ду 221-21.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 15:42
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2023 11:24
7 ду 221-21.pdf зміни до договору
27 червня 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2023 16:17
6 ДУ 221-21.pdf зміни до договору
02 травня 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:22
5 ДУ 221-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:21
4 ДУ 221-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:30
Додаткова угода №3ДУ_221-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 11:39
Договір №221-21.pdf укладений
10 грудня 2021 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 1227/4 від 27.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.2.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року (далі – Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору по «29» квітня 2022 року при умові постійного фінансування». 2.На підставі листа Генпідрядника № 1227/4 від 27.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору та викласти у редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника № 1227/4 від 27.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п.19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє до 31.12.2022 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.2.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року (далі – Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по «31» грудня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року та викласти у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 12.12-22 від 12.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.2.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року (далі – Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по «30» червня 2023 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 12.12-22 від 12.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року та викласти у редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 12.12-22 від 12.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п.19.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє до 30.06.2023 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перейменуванням з 05.04.2023 Служби автомобільних доріг у Запорізькій області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 №Н-117 «Деякі питання діяльності Служби автомобільних доріг у Запорізькій області» внести зміни до договору №221-21 від "10" грудня 2021 року (далі – Договір) та усіх додатків до Договору, в частині найменування Сторони «Замовник» та викласти найменування «Замовник» - Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області.
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6 ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати послуги під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 05.06-23 від 05.06.2023 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.2.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року (далі - Договір) та викласти у редакції, що додається. «2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання договору по 31 грудня 2023 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати послуги під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 05.06-23 від 05.06.2023 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до договору та викласти у редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 05.06-23 від 05.06.2023 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до абз.1 п.19.1. Договору № 222-21 від «10» грудня 2021 року та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7 ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 29.11-23 від 29.11.2023 р., п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.2.1. та до до абз.1 п.19.1. Договору № 221-21 від «10» грудня 2021 року (далі – Договір) та викласти у такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по «30» червня 2024 року при умові постійного фінансування». «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє до 30.06.2024 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, неможливістю виконувати роботи під час форс-мажорних обставин та на підставі листа Генпідрядника № 29.11-23 від 29.11.2023 р., п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору та викласти у редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 221-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8ДУ/221-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML