Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єкту "Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв`язки системи ГВП у житловому будинкуза адресою:вул. Сімферопольська, 11 (ОСББ "Житловий комплекс Славний")"
Очікувана вартість
2 614,39 UAH
UA-2021-11-24-003645-c 89e4e208b8c24e0da0953739d1907632
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єкту "Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв`язки системи ГВП у житловому будинкуза адресою:вул. Сімферопольська, 11 (ОСББ "Житловий комплекс Славний")"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Сімферопольська, 11 (ОСББ "Житловий комплекс Славний")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 листопада 2021 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Фенікс»
#32781303
Переможець 2 614,39
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 17:59

Документи

24 листопада 2021 17:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:31
Дод. угода 1 до договору 498.pdf укладений
14 грудня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 13:05
протокол 317.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:04
Договір 498 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 18:00
Договір 498.pdf укладений
24 листопада 2021 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перепублікація договору
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: договір 498
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 14 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв`язку з неможливістю усунення порушень