Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015: 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів») «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) моста по вул. Б. Хмельницького в с. Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
363 602,00 UAH
UA-2021-11-23-016851-a 534e14533a794eb9b692dfd45c44a49a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ревега

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Вебсайт: https://new.bukoda.gov.ua/
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Сергій Ревега
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Внаслідок надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2021 року на території Чернівецької області виділено кошти з резервного фонду державного бюджету для здійснення ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
У відповідності до ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану» та Національного класифікатора ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», зокрема п. 3.1 НС- це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою надзвичайною подією.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1239-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення першочергових (невідкладних) заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка склалася у червні 2021 р. на території Чернівецького району Чернівецької області», розпорядження обласної державної адміністрації від 23.10.2020 року № 1171-р «Про розподіл коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету» (зі змінами) та Переліку витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру, яка склалася у червні 2021 року на території Чернівецькій області погодженого Міністерством економіки України, Міністерством фінансів України та затвердженого головою Чернівецької обласної державної адміністрації – головою обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернівецької області 18.10.2021. Серед об’єктів, що потребують негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та зазначені у Переліку, є: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) моста по вул. Б. Хмельницького в с. Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області», обсяг фінансування по об’єкту складає 373,151 тис. грн.
Розпорядженням обласної державної адміністрації від 23.10.2020 року № 1176-р «Про визначення замовником та передачу проєктно-кошторисної документації» Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації визначено замовником робіт по даному об’єкту.
Згідно Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.06.2021 № 3 та Акту обстеження моста по вул. Б. Хмельницького с. Веренчанка від 21.06.2021 встановлено необхідність ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла 20.06.2021 внаслідок шквалистих поривів вітру та сильних проливних дощів на території Веренчанської територіальної громади.
Загальна кошторисна вартість об’єкту відповідно до переданої проєктно-кошторисної документації становить 373,151 тис. грн. (експертний звіт № 26-0492/01-21 від 11.11.2021).
Негайність ліквідації наслідків пояснюється необхідністю термінового відновлення нормальних життєдіяльності населення, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення процедури закупівлі. Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж 5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п. 3 ч. 2 статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи зазначене вище та з метою забезпечення виконання робіт по даному об’єкту прийнято рішення провести закупівлю робіт по об’єкту ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015: 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів») «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) моста по вул. Б. Хмельницького в с. Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури:
1. Експертний звіт № 26-0492/01-21 від 11.11.2021.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта.
3. Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.06.2021 № 3
4. Акт обстеження моста по вул. Б. Хмельницького с. Веренчанка від 21.06.2021.
5. Перелік витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру, яка склалася у червні 2021 року на території Чернівецькій області.
6. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1239-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення першочергових (невідкладних) заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка склалася у червні 2021 р. на території Чернівецького району Чернівецької області».
7. Розпорядження обласної державної адміністрації від 23.10.2020 року № 1171-р «Про розподіл коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету» (зі змінами).
8. Розпорядження обласної державної адміністрації від 23.10.2020 року № 1176-р «Про визначення замовником та передачу проєктно-кошторисної документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 29 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015: 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів») «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) моста по вул. Б. Хмельницького в с. Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59420, Україна, Чернівецька область, Чернівецький р-н, с. Веренчанка, вул. Б. Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 22.07.2020 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

23 листопада 2021 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 17:30
Експертиза, ЗКР, Протокол та Акт.pdf
23 листопада 2021 17:30
Перелік.pdf
23 листопада 2021 17:30
Розпорядження 1171-р.pdf
23 листопада 2021 17:30
Розпорядження КМУ.pdf
23 листопада 2021 17:28
Розпорядження про визначення замовником.pdf
23 листопада 2021 17:28
Розпорядження 1200-р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Переможець 363 602,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 17:35

Документи

23 листопада 2021 17:35
Електронний підпис
23 листопада 2021 17:34
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
363 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 17:35
Електронний підпис
23 листопада 2021 17:34
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:54
Д.у. № 2 Веренчанка міст.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 08:10
Д.у. № 1 Веренчанка міст.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 08:09
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 15:18
Договір міст с. Веренчанка.pdf укладений
01 грудня 2021 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 363,602 тис. грн. (триста шістдесят три тисячі шістсот дві гривні) (в т.ч. ПДВ 60,60033 тис.грн). Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 348,84372 тис.грн. та кошти місцевого бюджету в сумі – 14,75828 тис.грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проєктно-кошторисною документацією». Термін виконання робіт та дії Договору до 31.12.2021. Внесено зміни в Розділ 14 Договору. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 348,84372 тис. грн. (триста сорок вісім тисяч вісімсот сорок три гривні сімдесят дві копійки) (в т.ч. ПДВ – 58,14062 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проєктно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 348 843,72
UAH (в тому числі ПДВ 58 140,62 UAH)