Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійні проектори, кріплення для проектора, інтерактивна дошка, проекційні екрани
Очікувана вартість
199 750,00 UAH
UA-2021-11-23-013148-a 40c559af153a450b82b2d2435ed06e3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Уднікова

+380577337942 udnikova@uipa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Українська інженерно-педагогічна академія
Код ЄДРПОУ: 02071228
Вебсайт: http://uipa.edu.ua
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. УНІВЕРСИТЕТСЬКА,16
Контактна особа: Надія Уднікова
+380577337942
udnikova@uipa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 199 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
короткофокусний мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
2 штуки
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38653400-1 — Проекційні екрани
2 штуки
кріплення для проектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
5 штуки
мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
2 штуки
проекційний екран 120"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38653400-1 — Проекційні екрани
1 штуки
проекційний екран 110"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Університетська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38653400-1 — Проекційні екрани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 15:16
Додаток 3 проєкт договору.docx
23 листопада 2021 15:15
ОГОЛОШЕННЯ_проектори_ 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 25 листопада 2021 08:15
Дата відповіді: 25 листопада 2021 16:10
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний запитувачу! Щодо Вашого звернення вважаємо за необхідне повідомити Вас про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, згідно з його преамбуалою. Відповідно до частини другої статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Згідно з частиною сьомою статті 14 Закону цим надаємо роз’яснення на Ваше звернення щодо відповідної інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Звернення), про таке: вважаємо недоцільним внесення змін щодо розширення вимог в документації, а саме технічній частині.
Монтаж
Дата подання: 25 листопада 2021 08:15
Дата відповіді: 25 листопада 2021 16:11
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування даного виду обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення обладнання. Радимо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування обладнання. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний запитувачу! Щодо Вашого звернення вважаємо за необхідне повідомити Вас про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, згідно з його преамбуалою. Відповідно до частини другої статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Згідно з частиною сьомою статті 14 Закону цим надаємо роз’яснення на Ваше звернення щодо відповідної інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Звернення), про таке, згідно оголошення про проведення спрощенної закупівлі предметом закупівлі є мультимедійні проектори, кріплення для проектора, інтерактивна дошка, проекційні екрани, а не послуги з встановлення та налаштування –тому вважаємо вимогу щодо кваліфікованого спеціаліста у штаті Учасника недоцільною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 199 353,00
UAH з ПДВ
199 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 16:39
Електронний підпис
01 грудня 2021 16:38
3_3 Відгук 220_58.pdf
01 грудня 2021 16:38
3_2 Накладні_220_58.pdf
01 грудня 2021 16:38
18 Статут_Опис.pdf
01 грудня 2021 16:38
3_1 Договір+ДУ_1_220_58.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
Переможець 199 353,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 11:04

Документи

06 грудня 2021 11:04
Електронний підпис
06 грудня 2021 11:03
протокол № 06-12-21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
199 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 11:04
Електронний підпис
06 грудня 2021 11:03
протокол № 06-12-21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 09:59
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 11:45
договір 10.12.21..pdf укладений
10 грудня 2021 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:07
157 809,00 UAH UA348201720343110002000012241
УІПА
UA403006140000026001500292575
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Оплачений
30 грудня 2021 12:51
41 544,00 UAH UA348201720343110002000012241
УІПА
UA403006140000026001500292575
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 353,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 225,50 UAH)