Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
21 377,00 UAH
UA-2021-11-23-005021-a 7507a904b9d246a2843712ad77b993de
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Бабенко

+380953630568 24755430@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24755430
Вебсайт: http://schoolnknvk2.at.ua/
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична, 9
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Бабенко
+380953630568
24755430@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 21 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 213,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24755430.
4. Місцезнаходження замовника: 74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бабенко Наталія Анатоліївна, уповноважена особа ліцею №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради, телефон 0953630568, e-mail: 24755430@mail.gov.ua, 74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5979 кВт/год.
11. Місця поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Довженка, 3
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 377,00 грн. (двадцять одна тисяча триста сімдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» листопада 2021 року час 00.00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «07» грудня 2021 року час 00.00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5979 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 9, вул. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 11:07
Додаток_1.doc
23 листопада 2021 11:07
Додаток_5.doc
23 листопада 2021 11:07
Додаток_3.doc
23 листопада 2021 11:07
Додаток_2.docx
23 листопада 2021 11:07
Додаток_4.doc
23 листопада 2021 11:07
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi (2).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій