Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісного приладдя (канцелярських товарів)
Очікувана вартість
34 459,98 UAH
UA-2021-11-23-004913-b 2956cc8af4ae4c64978da63e6b00fac1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривцова Леся Валеріївна

380667106709 krivtsova.gorzdrav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012674
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75-А
Контактна особа: Кривцова Леся Валеріївна
380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


офісного приладдя (канцелярських товарів) в асортименті – 533 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
533 штуки
«Офісне приладдя (канцелярські товари)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 листопада 2021  —  10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 листопада 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аверс Канцелярія"
#39417349
Переможець 34 459,98
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 09:57

Документи

24 листопада 2021 09:56
Електронний підпис
24 листопада 2021 09:55
Рішення канцтовари.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:04
Договір № 05_11.pdf укладений
24 листопада 2021 10:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Офісне приладдя (канцелярські товари)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» 533 штуки 64,65
UAH з ПДВ