Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». Коригування
Очікувана вартість
1 696 131,08 UAH
UA-2021-11-23-003671-b d296578f1c7a4f7c90421fc171abf45d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Реконструкцію шлюза – регулятора на каналі «Репіда» здійснює Приватне акціонерне товариство "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" на замовлення державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» за рахунок бюджетних коштів (коштів державного бюджету України) за результатами якого за результатами проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-005380-c) було визначено переможцем процедури закупівлі та підписано з ним Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №11 від 05.10.2020 року. Необхідність коригування затвердженого раніше проекту по будівництву об’єкту «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда», виникла у зв’язку з отриманим листом від приватного акціонерного товариства "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" (вих. №360/1 від 10.10.2020р) щодо виявлених додаткових робіт. На засіданні технічної ради від 11.11.2020р (протокол № б/н від 11.11.2020р.) по будівництву об’єкту були прийняті рішення щодо розроблення робочого проекту в частині виявлених додаткових робіт. Необхідність у проведені закупівлі аналогічних додаткових робіт підтверджується розробленим робочим проектом: «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». Коригування (Експертний звіт №ЕК-4047/04-21 від 22.04.2021). Завершення будівельних робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) та ведення його в експлуатацію не можливо без виконання додаткових робіт по влаштуванню перемичок №1 та №2; майданчиков ПМ1 та ПМ2 На даний час Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №11 від 05.10.2020 року виконаний Учасником на суму –18218,92156 тис.грн. Відповідно до Експертного звіту № ЕК-4047/04-21 від 22.04.2021 року щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом (РП) виданого Одеською філією державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» вартість додаткових будівельних робіт по вищевказаному об’єкту становить – 1 696 131,08 грн. (Один мільйон шістсот дев’яносто шість тисяч сто тридцять одна грн. 08 коп.), що не перевищує 50% ціни основного договору, укладеного за результатами проведення тендеру. За результатами кошторисних розрахунків до прийнятих за необхідності врахування непередбачуваних обставин та опрацьованих з компетентними організаціями додаткових обсягів робіт під час переговорів з виконавцем попередніх робіт ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" встановлено, що договірна вартість додаткових робіт не буде перевищувати 50% вартості головного первинного договору, а саме очікується на такому рівні – 8,19% від вартості первинного договору. При цьому такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором. Це підтверджується висновком проектувальника – організації розробника проектно-кошторисної документації. У листі державний регіональний проектно-вишукувальний інститут «УКРПІВДЕНДІПРОВОДГОСП», як генеральний проектувальник, здійснює у порядку, визначеному постановою КМУ від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд» під час будівництва об’єкта архітектури», коригування проекту та авторський нагляд на об’єкті реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». За результатами нагляду за підготовкою робочої документації під час проведення реконструкції об’єкта встановлена необхідність виконання додаткових будівельних робіт, які не були зазначені у початковому проекті, що обумовлено дефектним актом. Враховуючи вищезазначене, передбачає відповідно до змінених та доповнених специфікацій робочих креслень проекту виконання додаткових будівельних робіт та доручається виконання таких першочергових робіт, які технічно та економічно пов’язані з будівельними роботами за головним договором, та технологічно передують виконанню подальших робіт, передбачених проектом, виконавцю таких робіт за первинним договором будівельного підряду. Таким чином, здійснення додаткових закупівель за проектом будівництва під час реконструкції обумовлено технічними та економічними обставинами, які безпосередньо пов’язані з первинним проектом. При цьому в головному (попередньому) договорі за результатами закупівлі найкращою визнано пропозицію ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24", що засвідчує відповідність технічного досвіду та потенціалу цієї підрядної будівельної організації для виконання цих робіт, які є невід’ємною частиною однієї єдиної конструкції шлюзу на ділянці робіт. Мобілізація підрядником в місці виконання будівельних робіт необхідної будівельної техніки та наявність виробничої бази для реконструкції шлюза - регулятора дозволяє зменшити вартісний фактор і договірну ціну будівництва, в тому числі додаткових робіт, а також обумовить дотримання гарантійних термінів та можливість скорочення строків реалізації реконструкції в порівнянні з нормативними. Зміна підрядника для пов’язаних будівельних робіт неодмінно негативно позначиться на термінах робіт. Укладення договору з попереднім виконавцем робіт забезпечить сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень передбачених проектно - кошторисною документацією. Отже, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами: У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагають провести коригування технічної частини проекту. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт, яке призведе до аварійного стану об’єкту. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи на об’єкті: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція), надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. З огляду на викладнене, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт на об’єкті ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція), відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. У зв’язку із вищевикладеним, у відповідності до положень пункту 5 частини другої статті 40 Закону існує необхідність здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено річний план закупівель на 2021 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». Коригування (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) та Учасник підтвердив можливість виконання додаткових робіт на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text; - Річний план закупівель державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на 2021 рік оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua; - Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-005380-c оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua номер оголошення № UA-2020-08-26-005380-c. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-005380-c оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua номер оголошення № UA-2020-08-26-005380-c. - Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №11 від 05.10.2020 року, укладений за результатами процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-005380-c оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua номер оголошення № UA-2020-08-26-005380-c. - Лист від Генерального підрядника №360/1 від 10 листопада 2020 року; - Протокол засідання технічної ради від 11.11.2020р (протокол № б/н від 11.11.2020р.) - Договір № 20068 на виконання проектно – кошторисної документації від 15 грудня 2020 року щодо виконання проектних робіт по об’єкту «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». Коригування (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) оприлюднений на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua; - Експертний звіт № ЕК-4047/04-21 від 22.04.2021 року щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом (РП) виданого Одеською філією державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція»; - Висновок проектної організації №001/401-ОД/ кЗ від «23»11. 2021 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюза – регулятора на каналі «Репіда». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, шлюз-регулятор на каналі «Репіда»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

23 листопада 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Спеціалізоване монтажне управління №24"
#04715664
Переможець 1 696 131,08
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 16:14

Документи

23 листопада 2021 16:02
Електронний підпис
23 листопада 2021 15:54
Висновок
23 листопада 2021 15:54
Експертний звіт
23 листопада 2021 15:53
Протокол
23 листопада 2021 15:53
Лист

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Спеціалізоване монтажне управління №24"
#04715664
1 696 131,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 16:02
Електронний підпис
23 листопада 2021 15:54
Висновок
23 листопада 2021 15:54
Експертний звіт
23 листопада 2021 15:53
Протокол
23 листопада 2021 15:53
Лист

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:13
Звіт про виконання договору укладений
31 січня 2022 14:11
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 15:36
Договір укладений
06 грудня 2021 15:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 14:41
165 343,88 UAH UA828201720343281010100063875
Одеська ОДБВО
UA713314890000026003143954002
ПрАТ "СМУ-24"
Оплачений
28 грудня 2021 18:25
498 830,02 UAH UA828201720343281010100063875
Одеська ОДБВО
UA713314890000026003143954002
ПрАТ "СМУ-24"
Оплачений
28 грудня 2021 18:25
496 603,18 UAH UA828201720343281010100063875
Одеська ОДБВО
UA713314890000026003143954002
ПрАТ "СМУ-24"
Оплачений
29 грудня 2021 18:14
535 354,00 UAH UA828201720343281010100063875
Одеська ОДБВО
UA713314890000026003143954002
ПрАТ "СМУ-24"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 696 131,08
UAH (в тому числі ПДВ 282 688,51 UAH)