Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромагнітні замки
Очікувана вартість
16 400,00 UAH
UA-2021-11-23-002744-b d33bb1aa848145449f13bbe8ff96a4b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 17:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:35
Очікувана вартість: 16 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
 для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;
 для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
 для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
 для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку та/або виробника, країну походження і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Електромагнітний замок TriniX TML-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44521120-5 — Електронні кодові замки
7 штуки
Електромагнітний замок Yli Electronic YM-350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44521120-5 — Електронні кодові замки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 16:02
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
23 листопада 2021 16:01
Проєкт договору про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВАВРИЩУК ІЛЛЯ ВІТАЛІЙОВИЧ 14 983,00
UAH з ПДВ
13 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУРЦЕВ СТАНІСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 15 950,00
UAH з ПДВ
13 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 21:19
Електронний підпис
29 листопада 2021 21:18
Електронний підпис
29 листопада 2021 21:14
Тех Вимоги.pdf
29 листопада 2021 21:14
Довідка_ без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВАВРИЩУК ІЛЛЯ ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП БУРЦЕВ СТАНІСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАВРИЩУК ІЛЛЯ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3432806092
Відхилено 13 599,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 19:36
ФОП БУРЦЕВ СТАНІСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3240902991
Переможець 13 600,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 19:37

Документи

10 грудня 2021 19:34
Електронний підпис

Документи

10 грудня 2021 19:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БУРЦЕВ СТАНІСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3240902991
13 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 19:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 23:59
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:46
Договір №0305 ПОСТ від 22.12.2021.pdf укладений
22 грудня 2021 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електромагнітний замок TriniX TML-200 4 штуки 514,25
UAH
Електромагнітний замок Yli Electronic YM-350 7 штуки 1 649,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 600,00
UAH