Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
580,00 UAH
UA-2021-11-23-002108-b 026f6f73d935453d87f90743526a16b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артамонова Оксана

0679411984 onko2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Артамонова Оксана
0679411984
onko2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Поточний ремонт ваг торгівельних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 580UAH без ПДВ
Поточний ремонт ваг торгівельних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 41 шоссе Днепропетровское
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату за надані послуги на умовах відстрочення платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно виставленого рахунку на оплату та після підписання Сторонами акта приймання та здачі виконаних послуг. Датою (моментом) оплати вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за наданні послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «ТЕХНОВІК 2»
#37215262
Переможець 580,00
UAH
23 листопада 2021 13:44

Документи

23 листопада 2021 13:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:53
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 13:46
дог_176-2021.pdf укладений
23 листопада 2021 13:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт ваг торгівельних 1 послуга 580,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 580,00
UAH