Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
71,40 UAH
UA-2021-11-23-001049-a 3fc2572e15fb464597cb7c577a4b0624
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Ковальова

380996241112 veraleks_kov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44206927
Місцезнаходження: 38762, Україна , Полтавська обл., с. Терешки, вул.Шевченка, будинок 1 А
Контактна особа: Віра Ковальова
380996241112
veraleks_kov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Шприц VM 2-компонентний 2 мл. голка 0,6 х 30 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 шт.
Шприц VM 2-компонентний 5 мл. голка 0,7 х 40 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2021 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полтавська ЦРА № 250 - філія ПОКП "Полтавафарм"
#43507459
Переможець 71,40
UAH
23 листопада 2021 09:12

Документи

23 листопада 2021 09:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2022 07:31
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 09:12
ДОГОВІР № 104_2021.pdf укладений
23 листопада 2021 09:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шприц VM 2-компонентний 2 мл. голка 0,6 х 30 мл. 20 шт. 1,63
UAH
Шприц VM 2-компонентний 5 мл. голка 0,7 х 40 мл. 20 шт. 1,94
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71,40
UAH