Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці)
Очікувана вартість
170 250,00 UAH
UA-2021-11-23-000906-b 80f4130cc1b64d9b965ba7f31a0f318b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубка Тетяна Олексіївна

+380532572083 schkola2buhgalterija@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 21064487
Вебсайт: https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/contact-us
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул. Анатолія Кукоби,10
Контактна особа: Голубка Тетяна Олексіївна
+380532572083
schkola2buhgalterija@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 12:17
Очікувана вартість: 170 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 851,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З дати виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 10:48
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 листопада 2021 10:48
додаток 4 цінова пропозиція.doc
23 листопада 2021 10:47
ДОДАТОК 3 проект договору.doc
23 листопада 2021 10:47
Додаток 2 технічні якісні та кількісні характеристики.docx
23 листопада 2021 10:47
Додаток 1 інша інформація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПЕРЕМОЖЕЦЬ
Дата подання: 26 листопада 2021 12:40
Дата відповіді: 26 листопада 2021 17:30
Шановний Замовник) А навіщо ви проводити закупівлю, якщо всім уже відомо що переможець буде ТОВ «Сільф»,або ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ
Відповідь: Шановний учасник наша закупівля відкрита для всіх, а ваше запитання є некоректне
ХДФ
Дата подання: 26 листопада 2021 13:21
Дата відповіді: 26 листопада 2021 17:32
Шановний Замовник Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Задня стінка стелажу виготовлена із ламінованої деревоволокнистої плити високої щільності (ХДФ).Яка товщина ХДФ потрібна. Якого кольору (Їх великий вибір) Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Відповідь: Шановний учасник, якщо ви уважно читали технічне завдання, то про шафи там мова не йде. Предметом закупівлі є стільці.
питання
Дата подання: 26 листопада 2021 19:46
Відповідно до ТЗ Ви вимагаєте надати Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на матеріал деревоволокниста плита (ХДФ). – Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на матеріал деревинно-стружкова плита ламінована (ДСП). Скажіть, де в стільцях використовується ХДФ та ДСП???
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
питання
Дата подання: 26 листопада 2021 19:47
Шановний замовнику! Відповідно до ТЗ учасник повинен надати Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на меблеву фурнітуру: кріплення, гачки . І де у стільця повинен бути гачок??? Ви взалагі читали технічне завдання, яке надали? Вимагаємо внесення змін!
Відповідь відсутня
клей
Дата подання: 26 листопада 2021 19:47
згідно з тз учасник повинен надати Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на термоклей. Поясніть, що і до чого повинен учасник клеїти термоклеєм?? Стільці виготовляються з фанери та крімляться до каркасу металевою фурнітурою. Навіщо тут клей та документи на клей?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
питання
Дата подання: 26 листопада 2021 19:47
згідно з ТЗ треба надати Сканований оригінал сертифікату якості, що виданий виробником, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на труби сталеві електрозварні квадратні, які використовуються при виробництві парти та стільця. Так ви купляєте парту чи стілець?
Відповідь відсутня
проект договору
Дата подання: 26 листопада 2021 19:47
Шановний замовнику! Відповідно до п.11.1.7 проекту договору Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів цим Договором не передбачені. Яке це має відношення до договору на постачання меблів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Порушення Закону
Дата подання: 26 листопада 2021 19:48
Відповідно до Додатку 1 до ТД учасник повинен надати Довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Повідомляємо, що реєстр корупціонерів є відкритим! Відповідно до ЗУ про публічні закупівлі Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаємо усунути порушення закону!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
питання
Дата подання: 26 листопада 2021 19:48
згідно з ТЗ Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Яким саме актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки повинні відповідати меблі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
про декларацію
Дата подання: 26 листопада 2021 19:48
Шановний замовнику! Ви пишете, що учасник має надати Сканований оригінал декларації виробника на товар, що є предметом закупівлі. Декларація повинна підтверджувати технічні параметру товару, що передбачені у тендерній документації. Згідно з яким нормативним актом повинна бути складена декларація?
Відповідь відсутня
про труби
Дата подання: 26 листопада 2021 19:48
Відповідно до вашого ТЗ Каркас виготовлено з труб сталевих електрозварних квадратних 20×20 мм, нижня частина 25×25 мм, товщина 1,2 мм. Чому не з круглої труби? Вона більш безпечна та естетична. Не має гострих кутів. Чим керувався замовник для вибору технічного завдання? Вимагаємо надати роз'яснення та внести зміни до ТД!
Відповідь відсутня
договір
Дата подання: 28 листопада 2021 10:05
Шановний замовник, коли буде проект Договору, що міститься в Додатку 2 до Оголошення, з яким ми повинні ознайомитися та надати свою згоду
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-000906-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 25 листопада 2021 16:35
Вимога щодо маркування.
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт та стільців суперечить ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93(ИСО 5970-79) , ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) та наказу Наказу МОН № 143 від 07.02.2020.
Закупівля таких меблів є порушенням чинного законодавства!
Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах парти і стільця відсутні будь-які згадки про маркування ростових груп, у той час як таке маркування є обов’язковим .
Відповідно до п. 2.1 ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) учнівські столи мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування. Відповідно до ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), учнівські стільці мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування.
Згідно зі Звітом про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженим рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, «найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.". Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2021 17:46
Шановний учасник. Наказ № 143 від 07.02.2020 р.: меблі: стіл (парта) учнівський (а) у т.ч. з регульованою висотою; стіл учнівський у т.ч. з регульованою висотою. Гост 11016-93 (ИСО 5970-79): типи стільців: І тип - стільці з постійними параметрами, ІІ тип - стільці з регульованими параметрами. Гост 11015 93 (ИСО 5970-79): учнівські столи: І тип - столи з постійними параметрами, ІІ тип - столи з регульованими параметрами. Столи типу ІІ повинні регулюватися по висоті (в додатку 2 на три номери 3-5). В додатку 2. Технічні, кількісні та кількісні характеристики: столи повинні мати регулювання по висоті. Рівні висоти 580 мм, 640 мм, 700 мм; стільцець повинен мати регулювання по висоті на 3 групи № 3-5 (жовтий, червоний, зелений). Рівні висоти: 340 мм, 380 мм, 420 мм. Маркування застосовується до столів і стільців з постійними параметрами.
Номер вимоги: UA-2021-11-23-000906-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 25 листопада 2021 16:36
Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис стільців суперечить Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги».
Відповідно до Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р., шкільні меблі мають відповідати таким вимогам:
- Ергономічність - заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь;
- Безпечність - відсутність гострих кутів;
Ця ж вимога зазначена в п. 2.6 ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Однак в відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах стільця відсутні вимоги, що кути спинки та сидіння стільця мають бути заокруглені.
Наголошуємо, що закупівля меблів, які суперечать вищезазначеним стандартам є порушенням чинного законодавства України.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2021 17:49
Шановний учасник. Додаток: 2 Парта повинна відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004«Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; Стілець повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», тобто всі вимоги, зазначені в цих документах є обов'язковими (це стосується і закруглених кутів). Не суперечать технічні, якісні та кількісні характеристики і Наказу МОН № 283 ( а не № 238), бо в наказі перераховуються Вимоги до шкільних меблів для Нової української школи (Обов'язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Номер вимоги: UA-2021-11-23-000906-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 26 листопада 2021 12:06
товщина дсп
Шановний Замовник
Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина ДСП потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2021 17:41
Шановний учасник предметом закупівлі є стільці. Пропонуємо уважніше ознайомитися з предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-11-23-000906-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 26 листопада 2021 14:43
крайка
Шановний Замовник
Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина крайки потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2021 17:41
Шановний учасник предметом закупівлі є стільці. Пропонуємо уважніше ознайомитися з предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" 71 100,00
UAH з ПДВ
71 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сільф" 170 244,00
UAH з ПДВ
170 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 14:26
Електронний підпис
01 грудня 2021 14:26
Проект договору.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:21
Проект договору.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2021 23:51
15.СВ 2021 .pdf
30 листопада 2021 23:51
27. ДСЕЕ 2020.pdf
30 листопада 2021 23:51
5. ЛП щодо договору (1).pdf
30 листопада 2021 23:51
24. ГЛ виробника.pdf
30 листопада 2021 23:51
2. ІД щодо підпису (1).pdf
30 листопада 2021 23:51
21. СЕС труба .pdf
30 листопада 2021 23:51
6. Довідка щодо МТС.pdf
30 листопада 2021 23:51
20. ДСЕЕ ХДФ.pdf
30 листопада 2021 23:51
8. ISO14001.pdf
30 листопада 2021 23:51
7. ISO 9001.pdf
30 листопада 2021 23:51
10.Довідка щодо ЄДР.pdf
30 листопада 2021 23:51
17. ДСЕЕ ДСП.pdf
30 листопада 2021 23:51
4. ГЛ щодо санкцій.pdf
30 листопада 2021 23:51
18. СЕС фурнітура.pdf
30 листопада 2021 23:51
14. Технічна специфікація.pdf
30 листопада 2021 23:51
28. Цінова пропозиція (9) (2).pdf
30 листопада 2021 23:51
3. ІД щодо доручення.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 14:50
Електронний підпис
30 листопада 2021 14:18
13. СЕРТИФІКАТ ISO 9001.pdf
30 листопада 2021 14:18
6.Сканована копія Статуту.pdf
30 листопада 2021 14:18
10. згода з договором.pdf
30 листопада 2021 14:18
15. не внесено.pdf
30 листопада 2021 14:18
згода з технічними.pdf
30 листопада 2021 14:18
11. відомості.pdf
30 листопада 2021 14:18
проект.pdf
30 листопада 2021 14:18
4.протокол засновників.pdf
30 листопада 2021 14:18
8.Статут ТОВ Сільф.pdf
30 листопада 2021 14:18
9. гарантійний лист .pdf
30 листопада 2021 14:18
34.довідка з банка.pdf
30 листопада 2021 14:18
30. Висновок ДСЕЕ фурнітура.jpg
30 листопада 2021 14:18
цінова.pdf
30 листопада 2021 14:18
12.СЕРТИФІКАТ ISO 14001.pdf
30 листопада 2021 14:18
21. декларація виробника.pdf
30 листопада 2021 14:18
14. про заборгованість.pdf
30 листопада 2021 14:18
технічка.pdf
30 листопада 2021 14:18
26.Висновок ДСЕЕ на ДВП (ХДФ).jpg
30 листопада 2021 14:18
2. пояснення про підпис.pdf
30 листопада 2021 14:18
1. про повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "Сільф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
#43237089
Відхилено 71 100,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 08:11
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 162 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 08:12
ТОВ "Сільф"
#14348959
Переможець 170 244,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 08:13

Документи

10 грудня 2021 08:11
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:11
Протокол

Документи

10 грудня 2021 08:12
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:12
Протокол

Документи

10 грудня 2021 08:13
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 08:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сільф"
#14348959
170 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 08:13
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 23:56
Договір укладений
14 грудня 2021 23:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці ) 150 шт 1 134,96
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 170 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 374,00 UAH)