Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт третього поверху будівлі за адресою: м. Суми, вул. Праці, 3 (ендоскопічне відділення з операційною) комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня №4» Сумської міської ради»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-11-22-013891-a 068bc91454774f66aae1d87d884d1233
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кащенко

+380542787309 ekonom4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Кащенко
+380542787309
ekonom4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2021 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості. У складі пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення пропозиції стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі пропозиції). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт третього поверху будівлі за адресою: м. Суми, вул. Праці, 3 (ендоскопічне відділення з операційною) комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня №4» Сумської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється поетапно в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Проектувальника на підставі Акту виконаних робіт, підписаного ЗАМОВНИКОМ і Проектувальником, протягом 15-ти банківських днів з моменту підписання такого Акту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2021 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості. У складі пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення пропозиції стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі пропозиції). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
22 листопада 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 17:34
Додаток № 2 ТЗ_кап_рем_3 поверх._мед гази.doc
22 листопада 2021 17:34
Оголошення ПКД 3 поверх.doc
22 листопада 2021 17:34
Додаток №1 Проект договору 3 поверх.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" 395 118,22
UAH з ПДВ
395 118,22
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 14:08
Електронний підпис
29 листопада 2021 14:05
Підписаний_Vytyag_NBU_PrivatBank.pdf
29 листопада 2021 14:05
18. Витяг Єдиний податок.PDF
29 листопада 2021 14:05
Підписаний_G1121-3253-GL_tender.pdf
29 листопада 2021 14:05
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2021 14:05
20. Досвід.PDF
29 листопада 2021 14:05
14. Проект договору.PDF
29 листопада 2021 14:05
32. Довідка генпрокуратура.PDF
29 листопада 2021 14:05
Довідка про покриття.pdf
29 листопада 2021 14:05
02. Опис.pdf
29 листопада 2021 14:05
04. Протокол передачі часток.PDF
29 листопада 2021 14:05
Підписаний_Lyst_NBU_Vytyag.pdf
29 листопада 2021 14:05
01. Статут ВБК Стандарт.pdf
29 листопада 2021 14:05
28. Кошторис.pdf
29 листопада 2021 14:05
24. Довідка працівники.PDF
29 листопада 2021 14:05
22. Довідка МТБ.PDF
29 листопада 2021 14:05
07. Паспорт директора.pdf
29 листопада 2021 14:05
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko.pdf
29 листопада 2021 14:05
11. Технічне завдання.PDF
29 листопада 2021 14:05
17.1 Виписка ВБК.pdf
29 листопада 2021 14:05
21. Аналогічний договір_Акти.pdf
29 листопада 2021 14:05
25. Договір ЦПХ.PDF
29 листопада 2021 14:05
13. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"
#41398859
Переможець 395 118,22
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 14:03

Документи

02 грудня 2021 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"
#41398859
395 118,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:27
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 12:50
Договір 327.pdf укладений
07 грудня 2021 12:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 11:47
395 118,22 UAH UA028201720344311004100025950
КНП "Клінічна лікарня № 4" СМР
UA553052990000026009016211973
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 395 118,22
UAH