Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року )
Очікувана вартість
55 107,00 UAH
UA-2021-11-22-013659-a ● d1de0313543b4655af1a951c4a46cf1e
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба фінансового моніторингу України |
Код ЄДРПОУ: | 37471802 |
Вебсайт: | http://www.fiu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24 |
Контактна особа: |
Олександр Біда +380445941669 alexbida2@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
У результаті проведеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Плану Держфінмоніторингу було укладено договір від 16.02.2021 №7 щодо послуг з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у березні - грудні 2021 року) з переможцем закупівлі Фізичною особою-підприємцем Стельмах Володимир Васильович.
У результаті неякісного надання послуг ФОП Стельмах Володимир Васильович, враховуючи невиконання зобов’язань Виконавцем, відповідно до пункту 6.2.1. Договору від 16.02.2021 № 7 щодо послуг з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у березні - грудні 2021 року), Держфінмоніторингом було прийнято рішення про розірвання з 01.12.2021 року дії відповідного Договору.
Враховуючи потребу у забезпеченні якісного прибирання приміщень та прибудинкової території Держфінмоніторингу у грудні 2021 року, на сьогоднішній день існує необхідність у проведенні закупівлі відповідних послуг.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника, Держфінмоніторинг може застосувати переговорну процедуру щодо послуг з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року.
У результаті неякісного надання послуг ФОП Стельмах Володимир Васильович, враховуючи невиконання зобов’язань Виконавцем, відповідно до пункту 6.2.1. Договору від 16.02.2021 № 7 щодо послуг з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у березні - грудні 2021 року), Держфінмоніторингом було прийнято рішення про розірвання з 01.12.2021 року дії відповідного Договору.
Враховуючи потребу у забезпеченні якісного прибирання приміщень та прибудинкової території Держфінмоніторингу у грудні 2021 року, на сьогоднішній день існує необхідність у проведенні закупівлі відповідних послуг.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника, Держфінмоніторинг може застосувати переговорну процедуру щодо послуг з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 17:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату вартості Послуг, протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
22 листопада 2021 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 17:16 |
протокол щодо наміру укласти договір.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЙНО-МАЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ" #33947225 |
Переможець |
55 106,40
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 16:08
|
додаткова угода від 31.12.2021 №1 до договору від 01.12.21 №63.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 09:15
|
договір від 01.12.2021 №63.PDF | укладений |
01 грудня 2021 09:15
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 грудня 2021 14:23
|
55 106,40 UAH | UA148201720343120001000078483 Держфінмоніторинг |
UA613223130000026005000024754 ДП "Експл.-майнове управління" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |