Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року )
Очікувана вартість
55 107,00 UAH
UA-2021-11-22-013659-a d1de0313543b4655af1a951c4a46cf1e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Біда

+380445941669 alexbida2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.fiu.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Олександр Біда
+380445941669
alexbida2@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
У результаті проведеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Плану Держфінмоніторингу було укладено договір від 16.02.2021 №7 щодо послуг з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у березні - грудні 2021 року) з переможцем закупівлі Фізичною особою-підприємцем Стельмах Володимир Васильович.
У результаті неякісного надання послуг ФОП Стельмах Володимир Васильович, враховуючи невиконання зобов’язань Виконавцем, відповідно до пункту 6.2.1. Договору від 16.02.2021 № 7 щодо послуг з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у березні - грудні 2021 року), Держфінмоніторингом було прийнято рішення про розірвання з 01.12.2021 року дії відповідного Договору.
Враховуючи потребу у забезпеченні якісного прибирання приміщень та прибудинкової території Держфінмоніторингу у грудні 2021 року, на сьогоднішній день існує необхідність у проведенні закупівлі відповідних послуг.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника, Держфінмоніторинг може застосувати переговорну процедуру щодо послуг з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015-90910000-9 (послуги з прибирання приміщень адмінбудівлі Держфінмоніторингу та прилеглої до неї території по вул. Білоруській, 24 у грудні 2021 року )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості Послуг, протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 17:16
протокол щодо наміру укласти договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЙНО-МАЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ"
#33947225
Переможець 55 106,40
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 17:21

Документи

22 листопада 2021 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЙНО-МАЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ"
#33947225
55 106,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:08
додаткова угода від 31.12.2021 №1 до договору від 01.12.21 №63.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 09:15
договір від 01.12.2021 №63.PDF укладений
01 грудня 2021 09:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 14:23
55 106,40 UAH UA148201720343120001000078483
Держфінмоніторинг
UA613223130000026005000024754
ДП "Експл.-майнове управління"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 10 січня 2022
Сума оплати за договором: 66 127,40
UAH (в тому числі ПДВ 11 021,23 UAH)