Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
встановлення системи централізованого пожежного спостереження, системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей при пожежі в нежитлових будівлях та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1б
Очікувана вартість
802 405,69 UAH
UA-2021-11-22-011290-a ● 4bcf11091ecd41abbe3ed452b3b0854a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Тетяна Коротенко +380487056208 korotenkotatuana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 802 405,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 012,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
встановлення системи централізованого пожежного спостереження, системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей при пожежі в нежитлових будівлях та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 10:32 |
Інші вимоги оновлені.docx | |
22 листопада 2021 15:50 |
Проект договору.docx | |
22 листопада 2021 15:50 |
дефектний акт.PDF | |
22 листопада 2021 15:50 |
проект_СПС_СО.pdf | |
22 листопада 2021 15:50 |
Експертний звіт.PDF |
26 листопада 2021 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2021 10:32 |
Інші вимоги оновлені.docx
|
|||
22 листопада 2021 15:50 |
Проект договору.docx
|
|||
22 листопада 2021 15:50 |
дефектний акт.PDF
|
|||
22 листопада 2021 15:50 |
проект_СПС_СО.pdf
|
|||
22 листопада 2021 15:50 |
Експертний звіт.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 листопада 2021 12:22
Дата відповіді: 25 листопада 2021 16:29
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «- Учасник, до аукціону в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єкті, які підписані Уповноваженою особою Замовника робіт. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представників Учасника засобами індивідуального захисту та наявності внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату.». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Об’єктом виконання робіт є нежитлові будівлі та споруди КП «Теплопостачання міста Одеса» за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1Б, тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Об’єктом виконання робіт є нежитлові будівлі та споруди КП «Теплопостачання міста Одеса» за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1Б, тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Чому порушуєте законодавство???
Дата подання: 24 листопада 2021 12:29
Дата відповіді: 25 листопада 2021 16:31
Замовник вимагає: З урахуванням строків виконання робіт, передбаченими п.. Оголошення та обсягів робіт, що визначені у Додатку до Оголошення, мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації має складати сім осіб.
Питання: Чому порушуєте законодавство???, адже ліцензійними вимога передбачена кількість працівників.
Приберіть дану вимогу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. оскільки у Учасника термін виконання робіт до 31.12.2021 року та обсяг робіт великий Замовник вимагає саме таку кількість працівників для швидкого виконання робіт.
Вимога не відповідає діючому законодавству
Дата подання: 25 листопада 2021 15:06
Дата відповіді: 26 листопада 2021 10:38
Шановний Замовник! Оголошення містить вимогу: надається Свідоцтво про відповідність лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань. Так, зазначаємо, що такого стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 - не існує. Є затверджений стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 (Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів Держспоживстандарт України; Наказ від 25.07.2005 № 187).
Просимо Вас внести відповідні зміни до Оголошення та не створювати штучно дискримінаційних вимог до учасників. В противному випадку будемо вимушені звертатися до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Кваліфікаційні крітерії оновлено.
Штучне обмеження конкуренції
Дата подання: 25 листопада 2021 15:18
Дата відповіді: 26 листопада 2021 11:03
Шановний Замовнику! Вимога: У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату. Є дискримінаційною, та такою що ставить учасників в залежність від своїх працівників, які відмовляються робити щеплення. На сьогодні вакцинація від SARS –CoV-2 є добровільною, а отжі ніхто нікого не може змушувати. Вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що порушує наші права та норми законодавства. Рішення Антимонопольного комітету України № 24567-р/пк-пз від 29.10.2021р.
Така вимога визнана дискримаційною, а отже в разі не внесення відповідних змін. ми будемо вимушені звертатися до контролюючих органів задля притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення норм Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. На нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених чинною Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Застарілі норми
Дата подання: 25 листопада 2021 15:21
Дата відповіді: 26 листопада 2021 10:38
Шановний Замовнику! Оголошення містить не чинні норми: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, які було скасовано Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 за № 281. Вимагаємо привести Оголошення у відповідність до діючих норм.
Відповідь: Шановний учасник. Кваліфікаційні крітерії оновлено.
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2021 11:40
Дата відповіді: 26 листопада 2021 13:44
Шановний Замовнику! Оголошення містить вимогу - "діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015", чи може учасник надати на підтвердження сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), який повністю включає в собі вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, та прийнятий як державний стандарт України відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Ознайомтесь з новою редакцією кваліфікаційних критеріїв до учасників.
Повторне запитання
Дата подання: 26 листопада 2021 14:05
Дата відповіді: 26 листопада 2021 15:23
Шановний Замовнику! Ми, нажаль, не отримали чіткого розуміння стосовно нашого запитання: так чи ні. Тому вимушені повторити його: Оголошення містить вимогу - "діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015", чи може учасник надати на підтвердження сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), який повністю включає в собі вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, та прийнятий як державний стандарт України відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: шановний учасник. У кваліфікаційних крітеріях всі вимоги прописано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-22-011290-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:43192573
Дата подання: 24 листопада 2021 12:24
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «- Учасник, до аукціону в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єкті, які підписані Уповноваженою особою Замовника робіт. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представників Учасника засобами індивідуального захисту та наявності внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату.». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 16:33
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Об’єктом виконання робіт є нежитлові будівлі та споруди КП «Теплопостачання міста Одеса» за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1Б, тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Об’єктом виконання робіт є нежитлові будівлі та споруди КП «Теплопостачання міста Одеса» за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1Б, тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
550 065,74
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:39
|
ТМО-265-21 дод.1 ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ.PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 13:48
|
ТМО-265-21.PDF | укладений |
10 грудня 2021 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-265/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |