Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трансформатори струму (ДК 021:2015 –31173000-9 – Вимірювальні трансформатори)
Очікувана вартість
149 100,00 UAH
UA-2021-11-22-011071-a b1f50fe2ac5941068e9d332d4a66a257
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Вікторович Тишковець

+380553641046 tiskovecviktor24@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Віктор Вікторович Тишковець
+380553641046
tiskovecviktor24@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 15:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 15:37
Очікувана вартість: 149 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 491,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу.
1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662.
1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Трансформатори струму (ДК 021:2015 –31173000-9 – Вимірювальні трансформатори).
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим.
Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
4. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 5 найменувань, з них 45 штук.
4.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар.
6. Умови оплати : Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів.
Подія Опис Тип оплати Період,
(днів) Тип
днів Розмір
оплати,
(%)
— поставка товару — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна;

- Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом.
14 Банківські 100

7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 100,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч сто грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» листопада 2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» грудня 2021 року
10. Перелік критеріїв із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується.
10.1. Методика оцінки пропозицій: Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
12. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
15. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
* Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю».
Додаток 2 «Технічна специфікація».
Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ».
Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ»
Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Трансформатори струму (ДК 021:2015 –31173000-9 – Вимірювальні трансформатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт.Любимівка , вулиця Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:42
Документація.pdf
22 листопада 2021 15:42
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі.pdf
22 листопада 2021 15:42
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни
Дата подання: 23 листопада 2021 12:29
Дата відповіді: 23 листопада 2021 14:15
Доброго дня. За умови. що трансформатор струму виконується з зазначиними характеристиками, срок поставки в 5 робочих днів, дуже малий термін для виконання трансформатора струму 10кВ. Є можливсть розбити тендер на два лоти, або збільшити сроки поставки на ТТ 10кВ до 40 робочих днів?
Відповідь: «Добрий день! У зв`язку з тим, що замовник є бюджетною організацією, не в змозі надати більший термін для строку поставки, а також розбити тендер на лоти, так як закінчується бюджетний рік».
Техніка
Дата подання: 23 листопада 2021 15:17
Дата відповіді: 23 листопада 2021 15:42
Шановний замовнику! Можливо запропонувати вам трансформатори струму Т-0,66-Ш 1500/5, 2000/5 з отвіром під шину та лужену мідну шину у комлпекті з тт?
Відповідь: «Добрий день! Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником в оголошені на проведення спрощеної закупівлі (документації) додаток 2, які необхідні замовнику для використання у своїй діяльності».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО" 144 288,00
UAH з ПДВ
144 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 09:59
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:31
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:30
Паспорт TOПА-0.66-0.5S Зразок New.pdf
29 листопада 2021 14:56
Електронний підпис
29 листопада 2021 14:55
Лист-згода договір.pdf
29 листопада 2021 14:55
Паспорт TOПА-0.66-0.5S Зразок.pdf
29 листопада 2021 14:55
договір №135-к Аналог дог..PDF
29 листопада 2021 14:55
Видаткова дог.№640321.pdf
29 листопада 2021 14:55
ДСТУ EN 61869-2 2017 ТОПА-0,66-0,5S.pdf
29 листопада 2021 14:55
ISO-14001 Елемарк-енерго.pdf
29 листопада 2021 14:55
Договір №640321 Аналог дог..pdf
29 листопада 2021 14:55
Лист-гарантія.pdf
29 листопада 2021 14:55
Довіреність дог №135-К.pdf
29 листопада 2021 14:55
ISO-9001 Елемарк-енерго.pdf
29 листопада 2021 14:55
ISO 14001 Елемарк енергооблік.pdf
29 листопада 2021 14:55
Лист-згода.pdf
29 листопада 2021 14:55
Додаток 3.pdf
29 листопада 2021 14:55
ISO 9001 Елемарк енергооблік.pdf
29 листопада 2021 14:55
Витяг з держ реєстру_2.pdf
29 листопада 2021 14:55
Статут Сталев-енерго.pdf
29 листопада 2021 14:55
Довіреність дог. №7-ЕМ.pdf
29 листопада 2021 14:55
Паспорт ТОЛУ-10-2 Зразок.pdf
29 листопада 2021 14:55
Наказ 2.pdf
29 листопада 2021 14:55
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2021 14:55
Згода персональні дані.pdf
29 листопада 2021 14:55
Додаток 2.pdf
29 листопада 2021 14:55
Договір №7-ЕМ Аналог дог..pdf
29 листопада 2021 14:55
Витяг з держ реєстру_1.pdf
29 листопада 2021 14:55
видаткова дог.№7-ЕМ.pdf
29 листопада 2021 14:55
ПДВ Сталев.pdf
29 листопада 2021 14:55
РЕ ТОЛУ-10-2.pdf
29 листопада 2021 14:55
Погоджений договір.pdf
29 листопада 2021 14:55
Видаткова дог. №135-К.pdf
29 листопада 2021 14:55
Витяг з держ реєстру_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО"
#38959083
Відхилено 144 288,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 09:06

Документи

06 грудня 2021 09:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій