Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
430 404,00 UAH
UA-2021-11-22-010438-a 183975d5922842488e92bd72605249f3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрушко Ірина Сергіївна

+380414442239 41081259@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, сім'ї, молоді та спорту Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41081259
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Соборна, 20
Контактна особа: Андрушко Ірина Сергіївна
+380414442239
41081259@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до рішень протоколу засідання Експертної комісії Державної служби України з надзвичайних ситуацій України з визначення рівнів і класів надзвичайних ситуацій для отримання висновку стосовно надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років. Протоколом №19 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації від 11.10.2021 року та протоколом засідання №15/09-21 Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 року (додаток 3 до протоколу) Замовник отримав відповідь (висновок) від зазначених установ стосовно визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру (10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпеченя, державний рівень). Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Загальний обсяг потреби Замовника в предметі Закупівлі на період з жовтня 2021 року по грудень 2022 року (включно) складає 26 тис. куб.м. Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року, було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у Переговорній процедурі Закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 15:38
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Згідно з ч.1 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Зважаючи, що експертною комісією з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій затверджено Протокол засідання №15/09-21 від 12.10.2021р., яким класифіковано надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 рокiв, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рiвня (код надзвичайної ситуації 10800 - НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення). У зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти та біржовими котируваннями, що зумовило різке підвищення цiни за одиницю теплової енергії (природного газу). Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, настання яких невідворотне через відсутність опалення та гарячого водопостачання, керуючись п.п.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону у Замовника як бюджетної установи наявнi пiдстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періодi 2021/2022р., укладеного 30.09.2021р., та видання Кабінетом Міністрів України Розпорядження «Деякі питання діяльності акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 11.10.2021р. №1234-р., прийнято рішення про закупівлю природного газу щомісячно в період із листопада 2021 р. по 31 грудня 2022 р., включно, у Товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 тис м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:21
Протокол_комiсii_ТЕБ_та_НС_Баранiвс_коi_мiс_коi_ради_.PDF
22 листопада 2021 15:21
протокол обласної комісії ТЕБ та НС.PDF
22 листопада 2021 15:21
протокол відділу.pdf
22 листопада 2021 15:21
протокол засідання ДСНС.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 430 404,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 15:38

Документи

22 листопада 2021 15:37
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:34
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 15:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
430 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 15:37
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:34
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 12:06
ДУ 3 розірвання.pdf укладений
04 серпня 2022 12:03
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 10:53
ДУ 2 до прир газ.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 10:52
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 10:13
ДУ 1 прир газ.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 10:12
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:00
Договір укладений
29 листопада 2021 08:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Сторони у Договорі, іменовану як "Споживач", якою виступав відділ культури, сім'ї, молоді та спорту Баранівської міської ради(код ЄДРПОУ 41081259) на правонаступника Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 44651720)
Номер договору про закупівлю: 05-1258_21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05-1258_21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 772,08
UAH (в тому числі ПДВ 11 295,35 UAH)
Причини розірвання договору: Злиття юридичних осіб внаслідок реорганізації, що призвело до задоволення потреби у зазначеному предметі закупівлі за іншим договором