Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-11-22-010196-a f8f9b755114b40829b79a64cc5d74346
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Колотило

+380983983490 kolotiloalona@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вижницький коледж прикладного мистецтва імені В.Ю. Шкрібляка
Код ЄДРПОУ: 02973111
Вебсайт: http://www.vkpm.org.ua
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., м. Вижниця, вул. Д. Загула, 13
Контактна особа: Альона Колотило
+380983983490
kolotiloalona@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 15:23
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, м.Вижниця, Д. Загула, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:14
протокол 22.pdf
22 листопада 2021 15:14
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 24 листопада 2021 18:00
Дата відповіді: 25 листопада 2021 10:15
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що Замовником не вимагається попереднє встановлення програмного забезпечення. (Тендерна документація "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі").

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 188 764,80
UAH з ПДВ
188 764,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 198 300,00
UAH з ПДВ
198 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 22:50
Електронний підпис
30 листопада 2021 22:49
СТАТУТ нова редакція.pdf
30 листопада 2021 22:49
Гарантійний лист ст. 17 ЗУ.pdf
30 листопада 2021 22:49
Повноваження.pdf
30 листопада 2021 22:49
Довіреність на КЕП.pdf
30 листопада 2021 22:49
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Публічні документи

27 листопада 2021 00:05
Електронний підпис
27 листопада 2021 00:04
Certificate-LG.pdf
27 листопада 2021 00:04
Паспорт Міщенко М.С..rar
27 листопада 2021 00:04
Загальні відомості (1).pdf
27 листопада 2021 00:04
ДОКУМЕНТИ (4).rar
27 листопада 2021 00:04
виписка нова.pdf
27 листопада 2021 00:04
Пропозиція постачальника.pdf
27 листопада 2021 00:04
Додаток 1 техничні.pdf
27 листопада 2021 00:04
Договір.pdf
27 листопада 2021 00:04
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2021 00:04
Пропозиція постачальника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 188 764,80
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 11:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 198 300,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 11:12

Документи

07 грудня 2021 11:13
Електронний підпис
07 грудня 2021 11:11
протокол.pdf

Документи

10 грудня 2021 11:12
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:08
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
198 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 11:12
Електронний підпис
10 грудня 2021 11:08
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:09
дод.уг1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:55
дод.уг1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 12:31
дог4012.pdf укладений
23 грудня 2021 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10% та зменшити обсяг товару
Номер договору про закупівлю: 40/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10% та зменшити обсяг товару
Номер договору про закупівлю: 40/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 196 317,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 719,50 UAH)