Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл для огляду речей
Очікувана вартість
170 958,00 UAH
UA-2021-11-22-006400-b 6524f38dce6d4e27b16e9083632e3760
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотна Вікторія Олександрівна

380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 43600078
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1
Контактна особа: Заболотна Вікторія Олександрівна
380970316234
dp-reintegration-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 170 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 854,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл для огляду речей.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Місце поставки - Луганська область, Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального
користування Т-1316.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Стіл для огляду речей.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Місце поставки - Донецька область, Волноваський район, ділянка автомобільної дороги Н-20.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:46
Оголошення стіл для огляду речей.pdf
22 листопада 2021 16:46
Додаток 1 візуалізація.docx
22 листопада 2021 16:46
Оголошення стіл для огляду речей.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО" 164 016,00
UAH з ПДВ
164 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 19:07
Електронний підпис
30 листопада 2021 19:06
Банк довідки.zip
30 листопада 2021 19:06
Статутні документи.zip
30 листопада 2021 19:06
Документи.zip
30 листопада 2021 19:06
1 Цінова пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО"
#44224291
Переможець 164 016,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 14:25

Документи

02 грудня 2021 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО"
#44224291
164 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 18:51
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 15:19
Протокольне рішення УО № 237.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:32
Дог 128-12-21.pdf укладений
08 грудня 2021 10:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл для огляду речей. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Місце поставки - Луганська область, Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального користування Т-1316. 4 штуки 20 502,00
UAH з ПДВ
Стіл для огляду речей. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Місце поставки - Донецька область, Волноваський район, ділянка автомобільної дороги Н-20. 4 штуки 20 502,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлено, що під час оприлюднення рядку річного плану за ідентифікатором UA-P-2021-11-22-016685-a та в подальшому в оголошенні про проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-11-22-006400-b за предметом закупівлі «Стіл для огляду речей» було допущено технічну (механічну, формальну помилку) під час зазначення коду КЕКВ, а саме було зазначено код КЕКВ: 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), замість іншого коду КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). У зв’язку з чим необхідно розмістити на веб-порталі уповноваженого органу рішення уповноваженої особи щодо виправлення помилки і вважати дійсним у закупівлі код КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Вважати дійсним (вірним) у рядку річного плану та оголошенні про проведення закупівлі і подальших документах код КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Номер договору про закупівлю: №128/12-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл для огляду речей. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Місце поставки - Луганська область, Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального користування Т-1316. 4 штуки 20 502,00
UAH з ПДВ
Стіл для огляду речей. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 39135000-7 – «Сортувальні столи» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Місце поставки - Донецька область, Волноваський район, ділянка автомобільної дороги Н-20. 4 штуки 20 502,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 164 016,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 336,00 UAH)