Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська область обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сидорчук Юрій +3800960958879 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Special aviation detachment, rescue service of civil protection, state service of emergency situations of Ukraine |
National ID: | 33965532 |
Contact point: |
MANDZIUK OLEKSII +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Additional contacts: |
Сидорчук Юрій +3800960958879 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 листопада 2021 12:14 |
Enquiries until: | 13 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 12:14 |
ТД електро.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-24-000064 ● dea8f8fb1dd14872b9592a2354b0d410
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2023 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2021-11-22-005502-a 22.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-27 12:19:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), очікуваною вартістю 5 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-005502-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2) Чи надано переможецем процедури закупівлі «ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» під час укладення договору про закупівлю, відповідно до вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника :
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
3) Додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1 (далі – договір), внесено дві зміни до Додатку 1 «Договірна ціна» до договору, а саме:
- з 01.08.2022 по 04.08.2022 – вартість за одиницю товару без ПДВ –3,0017 грн;
- з 05.08.2022 по 31.12.2022– вартість за одиницю товару без ПДВ –3,26704 грн.
При цьому разом з додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 оприлюднено одну «Цінову довідку» від 21.07.2022 № 414/22 в якій зазначена інформація за 1 декаду червня 2022 року та 1 декаду липня 2022 року.
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2023 № 5, щодо вартості за одиницю товару без ПДВ – 3,26704 гривень.
4) Просимо пояснити, чому були підписані Додаткові угоди від 28.07.2022 № 5 та від 28.09.2022 № 6 до договору при тому, що у оприлюднених цінових довідках середньозважена ціна на РДН в ОЕС України за 1 та 2 декаду червня та 1 та 2 декаду липня була зазначена меньша (тобто коливання у бік зменшення) ніж були підписані в попередніх додаткових угодах.
5) Згідно з пунктом 14.1 розділу 14 «Строк дії Договору та інші умови» договору він набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 включно, але до повного виконання Сторонами зобов’язань в частині розрахунків.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
6) Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи зазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 13:39:50
Пояснення.
Відповідь на запит про надання пояснень :
1. Формування державних призначень та асигнувань відноситься до сфери бюджетного законодавства. Ці відносини не мають впливу на права та обов’язки учасників закупівлі на жодному з етапів проведення закупівлі. Враховуючи це дане питання не має відношення до проведення закупівлі.
Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014.
Обґрунтування технічних та якісних хар актеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на веб-сайті https://avia.dsns.gov.ua/upload/1/8/9/0/6/2021-12-10-obgruntuvannia-postacanna-elenergiyi.pdf
2. Переможець процедури закупівлі ТОВ “УКР ГАЗ РЕСУРС” надав всі необхідні документи відповідно до вимог п.3 розділу IV “Результати тендеру та укладання договору про закупівлі” тендерної інформації замовника. Дані документи можна переглянути на майданчику “прозоро”.
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-11-22-005502-a
3. Додатковою угодою від 28.06.22 року №4 зменшення ціни відповідно до п.3 строк дії додаткової угоди з 1.06.22 по 31.07.22 року, враховуючи це підняття ціни в додатковій угоді від 28.07.22 року №5 було лише раз.
4. Вартість одиниці товару електроенергії складається з суми тарифів (послуги оператора систем постачання + ціни самої електроенергії). Враховуючи це, вартість електроенергії для споживача істотно не відрізнялась від ринкової.
5. Додатковою угодою від 17.11.2022 року № 7 підтверджується повне виконання сторонами взятих на себе зобов'язань.
6. Даний договір між САЗ ОРСЦЗ ДСНС України та ТОВ УКР ГАЗ РЕСУРС закритий, всі умови договору виконані, претензій між сторонами не має.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 14:12:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), очікуваною вартістю 5 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-005502-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) На підставі якого пункту статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додаткову угоду від 28.06.2023 № 4 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1 (далі – договір), внесено зміни щодо зменшення вартості на послуги з передачі електричної енергії з тарифом на послуги з передачі (ОСП) з 01.06.2022 по 31.07.2022? Та надати підтверджуючі документи щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.06.2023 № 4?
2) Додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 до договору, внесено зміни до Додатку 1 «Договірна ціна» до договору, у тому числі: з 01.08.2022 по 04.08.2022 – вартість за одиницю товару без ПДВ та з тарифом на послуги з передачі (ОСП) –3,0017 гривень.
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2023 № 5, щодо зміни вартості за одиницю товару без ПДВ та з тарифом на послуги з передачі (ОСП) з 01.08.2022 по 04.08.2022 – з 2,92564 грн до 3,0017 гривень.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-07 11:46:22
Пояснення.
1.Додатковою угодою від 28.06.22 року №4 до договору постачання електричної енергії споживачу від 11.01.22 року № 1 внесено зміни на підставі п.5.5 статті 41 Закону України про публічні закупівлі. Відповідно до п.10.3 договору від 11.01.22 року №1 підтверджуючі документи в сторону зменшення ціни електроенергії не потрібно. Інформацію щодо коливання ціни постачальник може використовувати дані з офіційного сайту ДП “Оператор ринку” (www.oree.com.ua).
2. Додаткова угода від 28.06.22 року №4 на зменшення ціни. Відповідно до п.3 даної додаткової угоди її строк дії з 1.06.22 по 31.07.22 рок. Враховуючи це з 1.08.2022 року почала діяти початкова ціна на електроенергію. Підтверджуючим документом на збільшення ціни з 1.08.22 по 4.08.22 року є строк дії додаткової угоди від 28.06.22 року №4.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 24 та порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна, Чернігівська область обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАВЕРСТОК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2021 10:39
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
4 247 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
4 752 000,00
UAH з ПДВ
|
4 247 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
5 304 859,20
UAH з ПДВ
|
4 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАВЕРСТОК" |
4 737 600,00
UAH з ПДВ
|
4 435 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
4 247 998,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 11:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 10:11
|
ДУ_7_Укргазресурс_зменшення_суми_договору.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 14:13
|
Додаткова_угода_6.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 17:28
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 14:58
|
ду4.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:05
|
ДУ_3_Укргазресурс.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 10:37
|
ДУ 2 постачання ЕЕ.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 14:31
|
ду.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:00
|
Договір_постачання електричної_енергії.pdf | укладений |
11 січня 2022 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |