Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Городоцької ДПІ Волочиського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Городок, вул. Грушевського, б.90
Очікувана вартість
2 649 468,00 UAH
UA-2021-11-22-003434-c 627be6925c7145ddac411b57fe36a5ef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Інна Дмитрівна

+380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 44070171
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17
Контактна особа: Бондарчук Інна Дмитрівна
+380382701854
km.prozorro@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником торгів 12.10.2021р були оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт приміщення Городоцької ДПІ Волочиського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Городок, вул. Грушевського, б.90) на очікувану вартість 2649468,00 грн. (два мільйона шістсот сорок девять тисяч чотириста шістдесят вісім гривен 00 копійок) з ПДВ ідентифікатор закупівель UA-2021-10-12-003009-a, ідентифікатор плану UA-P-2021-10-07-011894-b. До граничного терміну подання пропозицій – 28.10.2021р було подано менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п.2 ст.32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель - закупівля не відбулась. Замовником торгів 02.11.2021р. повторно були оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт приміщення Городоцької ДПІ Волочиського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Городок, вул. Грушевського, б.90) на очікувану вартість 2649468,00 грн. (два мільйона шістсот сорок девять тисяч чотириста шістдесят вісім гривен 00 копійок) з ПДВ ідентифікатор закупівель UA-2021-11-02-006318-a , ідентифікатор плану UA-P-2021-11-02-000904-c. До граничного терміну подання пропозицій – 18.11.2021р було подано менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п.2 ст.32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель - закупівля не відбулась. Відповідно до ч.1. п.2. ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 18:09
Оскарження наміру укласти договір: 03 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення Городоцької ДПІ Волочиського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м.Городок, вул. Грушевського, б.90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул. Грушевського, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між Сторонами проводяться на підставі підписаних ними актів здачі-приймання виконаних робіт за типовими формами КБ – 2в та КБ -3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 17:46
ДОДАТОК 6 договір.doc
22 листопада 2021 17:46
ДОДАТОК 4 технічні характеристики.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-04-000038 ● 44566cf2ccd6482289f6333246c42a4c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2022 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


03.10.2022 № 28-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 03.10.2022
№ 28 -з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.Головне управління ДПС у Хмельницькій області
UA-2021-11-22-003434-c 22.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мале підприємство "КРОК"
#14154563
Переможець 2 643 464,09
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 18:09

Документи

22 листопада 2021 18:09
Електронний підпис
22 листопада 2021 18:07
46 ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 18:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале підприємство "КРОК"
#14154563
2 643 464,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 18:09
Електронний підпис
22 листопада 2021 18:07
46 ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 17:08
2 кап Гор.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 17:07
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:41
ду 1-06122021.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 11:30
дог підряду 1-06122021.pdf укладений
07 грудня 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1/06122021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1/06122021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 103 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 266,67 UAH)