Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-11-22-003067-c 3f9a0dd9b8e1455aae758a68ae1133ca
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водовіз Тетяна Романівна

380502449943 tet_ya_na_ternopilvodokanal@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03353845
Вебсайт: http://www.vodokanal.te.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Водовіз Тетяна Романівна
380502449943
tet_ya_na_ternopilvodokanal@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 12:40
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 12:15
Оголошення нова редакція.docx
24 листопада 2021 12:15
Зміни, що вносяться.odt
24 листопада 2021 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2021 12:15
Оголошення нова редакція.docx
22 листопада 2021 16:29
Оголошення (1).docx
24 листопада 2021 12:15
Зміни, що вносяться.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації
Дата подання: 22 листопада 2021 19:19
Дата відповіді: 23 листопада 2021 15:12
Ознайомившись із тендерною документацією, просимо зазначити, яке відношення до даної закупівлі має документ на право надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, якщо договір стосується встановлення протипожежного устаткування. Крім цього, послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації відносяться до іншого ДК, ніж той, що передбачений даною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що під документом на право надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації , згідно п.11. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Вимоги до кваліфікації Учасників (11. Скан-копія документа на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень) розуміється надання учасником Копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (Постанова КМУ від 23.10.2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», яка включає в себе всі дозволені роботи та послуги даної господарської діяльності.
уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 листопада 2021 13:11
Дата відповіді: 24 листопада 2021 12:12
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати копії посвідчень про проходження навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил охорони праці під час роботи з інструментами і приладами працівників, які залучаються до надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації. Чи можливим є надання копій відповідних протоколів, що засвідчують проходження навчання замість посвідчень? 2. Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та інформаційну довідку (за формою, викладеною у таблиці 2. Проте відповідних форм у складі тендерної документації не міститься. Просимо надати відповідну форму. 3. Відповідно до умов тендерної документації розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва". Просимо чітко вказати, чи передбачає ця умова надання учасниками у складі тендерної документації договірної ціни, локальних кошторисів, зведеного кошторисного розрахунку, підсумкової відомості ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Учасник повинен надати підтверджуючі документи котрі би засвідчували про проходження працівників вищевказаних видів навчання. Оригінали чи копії документів повинні бути засвідчені в установленому порядку. 2. Стосовно даного запитання буде внесено зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Стосовно даного запитання буде внесено зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
довідка про працівників
Дата подання: 25 листопада 2021 17:27
Дата відповіді: 25 листопада 2021 21:25
Відповідно до умов ТД в інформаційній довідці про наявність працівників повинні бути зазначені інженер-проектувальник у частині кошторисної документації; інженер проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Проте ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не містять вимоги, яка б передбачала що вищезазначені інженери-проектувальники повинні бути саме у трудових відносинах з підприємством. Таких вимог не містить і ТД, у складі пропозиції стосовно зазначених інженерів-проектувальників повинні бути надані лише їх сертифікати. Проте у таблиці 2, яка містить інформацію про працівників є колонка "Номер та дата документа (наказ/трудовий договір тощо), що підтверджує трудові відносини між працівником та підприємством", "Стаж роботи на підприємстві". Не зрозуміло, що потрібно зазначати у даних колонках стосовно інженерів-проектувальників? Можливо доцільно забрати інженерів-проектувальників із таблиці переліку працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Відповідно до чинного законодавства, Учасники мають право надати трудовий або цивільно-правовий договір, який підтверджуватиме наявність правовідносин між Учасником та інженером-проектувальником, що зазначити у довідці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОГНЕЗАХИСТ СЕРВІС ПЛЮС" 94 000,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2021 20:44
Електронний підпис
02 грудня 2021 20:37
39. Копії наказів.pdf
02 грудня 2021 20:37
30. Документи _МТБ.pdf
02 грудня 2021 20:37
37. Копії посвідчень _ОП.pdf
02 грудня 2021 20:37
23. Лист-погодження.pdf
02 грудня 2021 20:37
33. Довідка_працівники.pdf
02 грудня 2021 20:37
35. Дипломи працівників.pdf
02 грудня 2021 20:37
44. Витяг_ДПІ.pdf
02 грудня 2021 20:37
14. Договір_КРЕКОР.pdf
02 грудня 2021 20:37
8. Довідка з банку.pdf
02 грудня 2021 20:37
24. Лист-пояснення.pdf
02 грудня 2021 20:37
16. Акт обстеження.pdf
02 грудня 2021 20:37
27. Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 20:37
13. Договір ЗБК.pdf
02 грудня 2021 20:37
32. Звіт повірка.pdf
02 грудня 2021 20:37
28. Довідка_обладнання.pdf
02 грудня 2021 20:37
4. Копія Статуту.pdf
02 грудня 2021 20:37
5. Опис_реєстрація.pdf
02 грудня 2021 20:37
26. Посвідчення_розряд.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 13:00
Електронний підпис
02 грудня 2021 12:52
Договір Осолінська БЮ.pdf
02 грудня 2021 12:52
Договір Акулін БЮ.pdf
02 грудня 2021 12:52
Акт огляду об_єкту.pdf
02 грудня 2021 12:52
Довідка по ст.236ГКУ.pdf
02 грудня 2021 12:52
Наказ Ліцензія БЮ.pdf
02 грудня 2021 12:52
Копія Витяг ЄДР.pdf
02 грудня 2021 12:52
Накази на працівників.pdf
02 грудня 2021 12:52
Захист довкілля.pdf
02 грудня 2021 12:52
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 12:52
Договір оренди авто .pdf
02 грудня 2021 12:52
Лист від ТОВ ВІЛСА.pdf
02 грудня 2021 12:52
Медичні книжки 2021.pdf
02 грудня 2021 12:52
Право підпису.pdf
02 грудня 2021 12:52
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОГНЕЗАХИСТ СЕРВІС ПЛЮС"

ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОГНЕЗАХИСТ СЕРВІС ПЛЮС"
#43865097
Очікує рішення 94 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 13:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 грудня 2021 11:31
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг у 2021 році
Документи:
14 грудня 2021 11:31
Електронний підпис
14 грудня 2021 11:31
Протокол 240.pdf