Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клеванська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387094 |
Вебсайт: | http://klevanska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., Рівненський район, селище міського типу Клевань, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Ольга Бузієвич +380983312487 ypownovazhena.ocoba.klevan@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 10:30 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 12:29 |
Тендерна документація Клевань ПКД. Нова редакція..doc | |
25 листопада 2021 12:26 |
Протокол 42.pdf | |
25 листопада 2021 12:26 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
22 листопада 2021 10:37 |
Дане оголошення про проведення відкритих торгів містить необхідну інформацію.docx | |
22 листопада 2021 10:34 |
Проєкт договору Додаток 5.docx | |
22 листопада 2021 10:34 |
Завдання на проектування Додаток 3.docx |
25 листопада 2021 12:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 листопада 2021 12:29 |
Тендерна документація Клевань ПКД. Нова редакція..doc
|
||||
25 листопада 2021 12:26 |
Протокол 42.pdf
|
||||
25 листопада 2021 12:26 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||
22 листопада 2021 10:37 |
Дане оголошення про проведення відкритих торгів містить необхідну інформацію.docx
|
||||
22 листопада 2021 10:34 |
Проєкт договору Додаток 5.docx
|
||||
22 листопада 2021 10:34 |
Завдання на проектування Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000009 ● b56544c982a94c10b7b4f5cc5275a82c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2022 №34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.07.2022 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-22-002615-a 22.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Клеванської селищної ради Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель 25 липня 2022 р. № 65 смт Клевань Державною Аудиторською Службою України Західний Офіс Держаудит служби Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було розпочато моніторинг закупівлі відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022. Закупівлі: Розроблення проектно-кошторисної документації По об’єкту : «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-17 Бережниця-Степань-Деражне-Клевань-/М-06/ на ділянці км 95+200 - км 103+600, Рівненська область»» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» UA-2021-11-22-002615-a. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клеванської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, запитання до процедури, тендерну пропозицію ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021 №49, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021 року, укладений договір від 28.12.2021 №338, повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021, додаткову угоду від 28.12.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Висновок: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Прийнявши до уваги висновок Державної Аудиторської служби зобов'язання уповноваженої особи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Уповноважена особа зобов’язується пройти навчання, яке відбудеться 28.07.2022 року (додаток додається), а також інші навчання у сфері публічних закупівель з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». для недопущення у подальшому порушень чинного законодавства про публічні закупівлі. Уповноважена особа Ольга БУЗІЄВИЧ
2022-07-26 14:20:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" |
1 050 968,00
UAH з ПДВ
|
1 050 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
1 075 000,00
UAH з ПДВ
|
1 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" #37023065 |
Переможець |
1 050 968,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:45
|
ДУ 1.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:32
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:12
|
додаткова пкд.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:06
|
договір пкд.pdf | укладений |
28 грудня 2021 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |