Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37937252 |
Вебсайт: | http://komservice.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 84200, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. КОЗАЦЬКА, буд. 73 |
Контактна особа: |
Ірина Соммер +380951252460 kpsez_dru@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 930 200,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Лот 2 - Електрична енергія для офісних приміщень Замовника – 34800 кВт/рік (з послугою розподілу).
Тендерна документація
22 листопада 2021 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 10:15 |
проект договору - населення.docx | |
22 листопада 2021 10:15 |
проект договору - офісні приміщення.docx | |
22 листопада 2021 10:15 |
Тендерна документація.DOCX |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-24-000027 ● fe826c6c584c434899d228e3d9039c9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
24.11.2021 № 581
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного
офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 24.11.2021
№ 581
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМСЕРВІС» ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2021-11-22-002125-a 22.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги були відмінені у зв’язку з тим, що неможливо усунути порушеня законодавства у сфері публічних закупівель (оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням та встановлено строк для подання тендерних пропозицій менше 30 днів з дня його оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів).
2021-11-25 10:40:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто
2021-11-25 10:57:53
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія для житлових будинків та гуртожитків, які обслуговуються Замовником |
Опис предмету закупівлі: |
з послугою розподілу
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 4 704 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 23 520,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати за поставлений Товар (електричну енергію) впродовж 5 банківських днів з дня виписки рахунку та акту приймання-передачі у періоді наступному за розрахунковим. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 16:51 |
Кінець періоду оскарження: | 05 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 листопада 2021 16:51 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Не було зроблено обов’язкове додаткове оприлюднення в електронній системі закупівель англійською мовою.ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». |
24 листопада 2021 16:51
|
Електронний підпис |
24 листопада 2021 16:50
|
протокол 61.pdf |