Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи,оснастки
Очікувана вартість
320,00 UAH
UA-2021-11-22-000579-c 089bb58f1f454e6ba3e2e6d7f33ef636
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сладкевич Вікторія Олександрівна

+380553131333 ivanivskacrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Іванівська лікарня» Іванівської селищної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 02004002
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., Іванівка, Іванівський район, селище міського типу Іванівка, вул. Украънська, будинок 24
Контактна особа: Сладкевич Вікторія Олександрівна
+380553131333
ivanivskacrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
штамп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75401, Україна, Херсонська область, с.Іванівка, вул.Українська,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
оснастка s844
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75401, Україна, Херсонська область, с.Іванівка, вул.Українська,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 7 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стецюк О.В"
#2825721594
Переможець 320,00
UAH
22 листопада 2021 10:36

Документи

22 листопада 2021 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 10:48