Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції мереж електропостачання по вул. Вахнянина, 29 у м. Львові з влаштуванням Урбан-парку
Очікувана вартість
957 384,43 UAH
UA-2021-11-19-013869-a bc11068d11484572b3fefefde7f0ab8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Заяць

+380322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Василь Заяць
+380322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 15:00
Очікувана вартість: 957 384,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 786,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг відповідно до Технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції мереж електропостачання по вул. Вахнянина, 29 у м. Львові з влаштуванням Урбан-парку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Вахнянина, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за надані Роботи проводиться згідно оформленого акту приймання-здачі виконаних робіт протягом 7 банківських днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 4000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Вид: електронна банківська гарантія. Розмір: 4000,00 грн. Детальний опис подання забезпечення пропозиції міститься у п 4.2. Розділу 4 Оголошення.
23 листопада 2021 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 10:51
Оголошення.doc
23 листопада 2021 10:51
Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 листопада 2021 17:12
Додаток 2 Технічна специфікація.pdf
23 листопада 2021 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 10:51
Оголошення.doc
19 листопада 2021 17:12
Оголошення.doc
23 листопада 2021 10:51
Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 листопада 2021 17:12
Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 листопада 2021 17:12
Додаток 2 Технічна специфікація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ЛЕС" 952 751,23
UAH з ПДВ
952 751,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 14:41
Електронний підпис
03 грудня 2021 14:27
Електронний підпис
03 грудня 2021 14:27
Пропозиція.pdf
03 грудня 2021 14:27
Технічне завдання.pdf
03 грудня 2021 14:27
Гарантія 3292-21.zip
03 грудня 2021 14:27
Копія диплому.pdf
03 грудня 2021 14:27
Проект договору.pdf
03 грудня 2021 14:27
Видаткові накладні.pdf
03 грудня 2021 14:27
Довідка від Замовника.pdf
03 грудня 2021 14:27
Довідка з банку 29.11.21.pdf
03 грудня 2021 14:27
Статут.PDF
03 грудня 2021 14:27
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3292-21.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛЕС"
#36828486
Переможець 952 751,23
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 14:59

Документи

10 грудня 2021 14:59
Електронний підпис
10 грудня 2021 14:43
Скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕС"
#36828486
952 751,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 14:59
Електронний підпис
10 грудня 2021 14:43
Скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 12:35
дод.уг.1 до дог.7-ПР.pdf зміни до договору
24 січня 2022 20:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 14:29
дог. ПКД 7-ПР.pdf укладений
17 грудня 2021 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML