Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України |
Код ЄДРПОУ: | 34105878 |
Місцезнаходження: | 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Бартлевич +380684753459, +380734344010 zrsc_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
В результаті зазначеної вище процедури відкритих торгів 21.12.2018 року було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – Генпідрядник), тендерна пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною (договір №7-12/18 від 21.12.2018 року) на загальну суму 114 004 002,00 грн. (сто чотирнадцять мільйонів чотири тисячі дві гривні 00 коп.) з ПДВ.
У свою чергу, додатковою угодою №10 від 02.04.2021 року суму зазначеного вище договору було зменшено до 98 527 356,00 грн. (дев’яносто вісім мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч триста п’ятдесят шість гривень 00 коп.) з ПДВ.
Станом на сьогоднішній день є необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт, що додатково підтверджується протоколом комісії з представників проектної організації, яка забезпечує авторський нагляд за об’єктом будівництва, представника служби замовника, представника служби технічного нагляду, представника Генпідрядника та Замовника від 10.11.2021 року №3.
Так, виходячи зі змісту зазначеного вище протоколу в процесі виконання авторського нагляду за будівництвом виникла необхідність у виконанні додаткових робіт та внесення додаткових робіт до проекту. Також було зазначено, що ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, виконуються роботи з поточного будівництва, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією генпідрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один генпідрядник, що зможе забезпечити гарантійний термін експлуатації та дозволить уникнути спірних питань в майбутньому.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, а також беручи до уваги, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації будівлі.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Протокол комісії №3 від 10.11.2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 14:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дати укладання договору у відповідності до Постанови КМУ № 1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
19 листопада 2021 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 13:57 |
протокол та дефектний акт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-22-000011 ● f6afc7d6f02443af8e860dd01019cdea
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 16:50 |
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-11-19-008703-a 19.11.2021 Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України/ 34105878 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:21:40
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-008703-a. Cканована копія наказу додається.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-29 14:33:58
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-008703-a. Копія наказу додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
8 862 057,11
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:15
|
ДУ 4 від 29.12.23 12_2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 17:38
|
дод угода 3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:02
|
ДУ№2 до дог.№12-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:00
|
ДУ№2 до догю№12-2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:40
|
ДУ 1 до дог. 12-2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:40
|
договір №12-2.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | №12/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | №12/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | №12/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | №12/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |