Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проекту: «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Очікувана вартість
8 862 057,11 UAH
UA-2021-11-19-008703-a fd3d2899b33946749e6103ab4cfe7ebd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бартлевич

+380684753459
+380734344010
zrsc_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України
Код ЄДРПОУ: 34105878
Місцезнаходження: 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Контактна особа: Юлія Бартлевич
+380684753459, +380734344010
zrsc_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель оголошення UA-2018-11-21-001715-c було забезпечено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету робіт по проекту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 – будівництво будівель).
В результаті зазначеної вище процедури відкритих торгів 21.12.2018 року було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – Генпідрядник), тендерна пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною (договір №7-12/18 від 21.12.2018 року) на загальну суму 114 004 002,00 грн. (сто чотирнадцять мільйонів чотири тисячі дві гривні 00 коп.) з ПДВ.
У свою чергу, додатковою угодою №10 від 02.04.2021 року суму зазначеного вище договору було зменшено до 98 527 356,00 грн. (дев’яносто вісім мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч триста п’ятдесят шість гривень 00 коп.) з ПДВ.
Станом на сьогоднішній день є необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт, що додатково підтверджується протоколом комісії з представників проектної організації, яка забезпечує авторський нагляд за об’єктом будівництва, представника служби замовника, представника служби технічного нагляду, представника Генпідрядника та Замовника від 10.11.2021 року №3.
Так, виходячи зі змісту зазначеного вище протоколу в процесі виконання авторського нагляду за будівництвом виникла необхідність у виконанні додаткових робіт та внесення додаткових робіт до проекту. Також було зазначено, що ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, виконуються роботи з поточного будівництва, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією генпідрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один генпідрядник, що зможе забезпечити гарантійний термін експлуатації та дозволить уникнути спірних питань в майбутньому.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, а також беручи до уваги, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації будівлі.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Протокол комісії №3 від 10.11.2021 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проекту: «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, с.Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дати укладання договору у відповідності до Постанови КМУ № 1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

19 листопада 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 13:57
протокол та дефектний акт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-22-000011 ● f6afc7d6f02443af8e860dd01019cdea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.02.2022 № 110

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-11-19-008703-a 19.11.2021 Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України/ 34105878 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 16:21:40

Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі

Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-008703-a. Cканована копія наказу додається.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-03-29 14:33:58

Про здійснення заходів державного фінансового контролю

Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-008703-a. Копія наказу додається.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 8 862 057,11
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 14:00

Документи

19 листопада 2021 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
8 862 057,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:15
ДУ 4 від 29.12.23 12_2.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:12
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2023 17:38
дод угода 3.pdf зміни до договору
05 жовтня 2023 17:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:02
ДУ№2 до дог.№12-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:00
ДУ№2 до догю№12-2.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:40
ДУ 1 до дог. 12-2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:40
договір №12-2.pdf укладений
15 грудня 2021 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML