Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ПКД "Капітальний ремонт пішохідних зон з благоустроєм по вул.Київська в м.Обухів Київської області" в т.ч.експертиза
Очікувана вартість
337 000,00 UAH
UA-2021-11-19-008079-a ea3e5262f28349f0b7676cff71b905a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Яна Сергіївна

380457250467 vkb-2014_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Івахненко Яна Сергіївна
380457250467
vkb-2014_4@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 13:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 13:21
Очікувана вартість: 337 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення ПКД "Капітальний ремонт пішохідних зон з благоустроєм по вул.Київська в м.Обухів Київської області" в т.ч.експертиза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 13:35
Оголошення.doc
19 листопада 2021 13:35
Додаток_4_Зведений_кошторис__у_новiй_редакцii.docx
19 листопада 2021 13:35
Додаток_5_Договірна ціна_у_новiй_редакцii.docx
19 листопада 2021 13:35
Додаток_6__Кошторис_2-П__у_новiй_редакцii.docx
19 листопада 2021 13:35
Додаток_2_Завдання_на_проектування.doc
19 листопада 2021 13:35
Додаток_3_Проект_Договору.docx
19 листопада 2021 13:35
Додаток_1__Цiнова_пропозицiя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ 337 000,00
UAH з ПДВ
337 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:42
2.1. Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 11:42
2.5. Зведений кошторис.pdf
30 листопада 2021 11:42
2.7. Кошториси.pdf
30 листопада 2021 11:42
2.6. Договірна ціна.pdf
30 листопада 2021 00:38
Електронний підпис
30 листопада 2021 00:38
2.3. Проект договору.pdf
30 листопада 2021 00:38
1.6. Акт огляду.pdf
30 листопада 2021 00:38
1.2. Лист пояснення.pdf
26 листопада 2021 00:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
Переможець 337 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 10:10

Документи

01 грудня 2021 10:10
Електронний підпис
01 грудня 2021 10:08
Протокол 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
337 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2021 10:10
Електронний підпис
01 грудня 2021 10:08
Протокол 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 14:06
дод.угода 2 до Договору 574-21.pdf зміни до договору
03 червня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:24
Дод.угода 1 до договору 574-21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 11:20
Договір 574-21.pdf укладений
06 грудня 2021 11:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 13:16
56 713,68 UAH UA458201720344261061100030588
ВК Обухівської міської ради
UA583052990000026009025007394
Петренко Аркадій Юрійович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з об'єктивними обставинами. Причина "Зменшення обсягів закупівлі", обрана щоб технічно змінити терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 574/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з об'єктивними обставинами на підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії Договору підряду №574/21 від 06.12.2022 р. та виконання зобов'язань щодо робіт. 2. Внести зміни у додаток 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору №574/21 від 06.12.2022р., виклавиши його у новій редакції. Прична "Зменшення обсягів закупівлі", обрана щоб технічно змінити терміни виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 574/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML