Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
4 991,64 UAH
UA-2021-11-19-007338-a 483ae90967f74366a43ea2d0598080ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольченко Катерина Сергіївна

+380669027740 Golchenco@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26123237
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Ленська, 45
Контактна особа: Гольченко Катерина Сергіївна
+380669027740
Golchenco@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


6.1 Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації на поставлені вироби, а також сертифікатам якості, які додаються до супровідних документів на Товар, що сертифікується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
ДК 021-2015 код 39830000-9 Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ленська 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5.2 Покупець зобов’язаний здійснювати оплату Товару протягом 10 днів від дати поставки такої партії Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС КОМФОРТ»
#43160066
Переможець 4 991,64
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 13:07

Документи

19 листопада 2021 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:10