Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Telephone and data services (Internet access services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 22178632 |
Вебсайт: | http://www.ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Гринишин Петро Орестович 380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi ivano-frankivskoi dyrektsii |
National ID: | 22178632 |
Contact point: |
Hrynyshyn Petro 380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 12:59 |
Очікувана вартість: | 2 556 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 780,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 листопада 2021 19:42 |
Enquiries until: | 10 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 2 556 144 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 781 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Догвору проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, згідно п. 3.10 Договору. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation, according to paragraph 3.10 of the Contract. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 17:27 |
Perelik zmin vid 08.12.2021 r..zip | |
08 грудня 2021 17:27 |
Tenderna dokumentatsiia - Nova redaktsiia.zip |
08 грудня 2021 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2021 17:27 |
Perelik zmin vid 08.12.2021 r..zip
|
|||
08 грудня 2021 17:27 |
Tenderna dokumentatsiia - Nova redaktsiia.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-30-000037 ● 5c5b9faa86cb4ca1942e6556bc8933a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2021-11-19-007328-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 15:35:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги надання доступу до мережі Інтернет» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-007328-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 17:15:14
Відповідь на запит
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
АТ «Укрпошта» є національним оператором поштового зв’язку. Основним завданням АТ «Укрпошта» є надання населенню різноманітних послуг поштового зв’язку: пересилання поштових відправлень по Україні та за її межами, надання фінансових послуг (грошові перекази, в т.ч. відправлені за міжнародними платіжними електронними системами), надання інших комерційних послуг (Інтернет-пункти, пересилання електронних повідомлень).
У зв’язку з необхідністю підключення 194 відділень поштового зв’язку до доступу мережі Інтернет та з метою забезпечення безперебійного функціонування об’єктів поштового зв’язку існувала необхідність проведення закупівлі послуг: «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги надання доступу до мережі Інтернет), код згідно ДК 021:2015-64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» на 2022-2023 роки.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель, в тому числі із використанням вимог Закону України «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 та інших нормативно-правових актів України у сфері телекомунікацій та забезпечують цілодобове надання Послуг на всіх вузлах мережі.
Визначені у Додатках 3 (Технічна специфікація) та 6 (Проект договору) до тендерної документації (тендерна документація доступна в електронній системі закупівель: UA-2021-11-19-007328-b) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ “Укрпошта” «Положення про організацію закупівель» шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової та склала – 2 556 144,00 грн. (Комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості.
Період надання послуг – 24 місяці.
Кількість точок -194
Одноразове підключення до мережі Інтернет = 870,00 грн. (за 1 точку) * 194 точок = 168 780,00 грн.
Абонплата за 1 міс. (10 Мбіт/с) = 418,94 грн. (за 1 міс./1 точку) *24 міс.* 183 точок = 1 839 984,48 грн.
Абонплата за 1 міс. (20 Мбіт/с) = 459,68 грн. (за 1 міс./1 точку) *24 міс.* 11 точки = 121 355,52 грн.
Очікувана вартість = 2 130 120,00 грн. без ПДВ, ПДВ 20%= 426 024,00 грн., 2 556 144,00 грн. з ПДВ.
Закупівля здійснювалася на 2022-2023 роки у відповідності до фінансового плану підприємства та річного плану закупівель на 2022 рік.
Додатки:
1. Цінові пропозиції потенційних постачальників – 3 шт.
Уповноважена особа КЕП Р.М. Бедрій
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-007328-b, Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Північного офісу Держаудитслужби Аудиторської служби України 11.10.2022 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок. В п. 3 Констатуючої частини Висновку, зобов’язано «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником вжито відповідних заходів до відповідальних осіб АТ «Укрпошта» шляхом їх попередження про недопущення порушень п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в подальшому за результатом виявленого аналогічного порушення за моніторингом закупівлі UA-2021-10-23-003406-a. При цьому 11.10.2022 через електронну систему закупівель ДАСУ підтверджено факт усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у зазначеному висновку.. На підтвердження здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому надаємо наказ АТ «Укрпошта» № 1073 від 30.09.2022 «Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників», а також затверджену нову типову Тендерну документацію з урахуванням усунення порушень, викладених у Висновку. Додаток. 1. Наказ АТ «Укрпошта» № 1073 від 30.09.2022 «Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників». 2. Затверджена нова типова Тендерна документація з урахуванням усунення порушень викладених у Висновку. Уповноважена особа КЕП Бедрій Роман
2022-10-12 17:48:46
- наказ 1073 від 30.09.2022_Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників.pdf
- Шаблон ТД _03.10.2022_заг..pdf
- Шаблон_Наказ_DLRKS211618__0A0QLCTST.pdf.zip
- Щодо усунення порушення за Висновком ДАСУ.pdf
- Щодо усунення порушення за Висновком ДАСУ.pdf.p7s
- Електронний підпис
- ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf
- ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf.p7s
- Шаблон ТД ВТ з Особливостями_24.10.22.pdf
- Шаблон_Наказ_DLRKS223124__0A2RJDJX0.pdf
- Шаблон_Наказ_DLRKS223124__0A2RJDJX0.pdf.zip
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 22178632 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ТА МЕРЕЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРНЕТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ТА МЕРЕЖІ" |
2 555 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРНЕТ" |
2 556 143,99
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
2 556 100,00
UAH з ПДВ
|
2 556 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ТА МЕРЕЖІ" #42830566 |
Рішення скасоване |
1 699 999,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 17:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ТА МЕРЕЖІ" #42830566 |
Відхилено |
1 699 999,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 17:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРНЕТ" #37737788 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 09:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 лютого 2022 00:00
|
ФОП "ГАРГАТ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" #3024917690 |
Переможець |
2 556 100,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 18:45
|
договір Гаргат 28.381 (1).pdf | укладений |
15 квітня 2022 18:35
|
Продовження_терміну_пропозиції.pdf.p7s | укладений |
15 квітня 2022 18:35
|
Продовження_терміну_пропозиції.pdf | укладений |
15 квітня 2022 18:35
|
Рішення № 8 про продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів (УО).docx.p7s | укладений |
15 квітня 2022 18:35
|
Рішення № 8 про продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів (УО).pdf | укладений |
15 квітня 2022 18:35
|