Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Корда Ірина Василівна +380506479538 iryna.korda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 154 319 897,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 771 599,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п. 3 Розділу 3 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Умови надання забезпечення виконання договору передбачено в п. 6 Розділу 6 ТД. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 17:51 |
Рішення про внесення змін (перелік змін) від 26.11.2021.docx | |
26 листопада 2021 17:51 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 26.11.2021.docx | |
26 листопада 2021 17:51 |
Додаток 5 Проект договору_нова редакція від 26.11.2021.docx | |
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 3 стаття 17.docx | |
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
26 листопада 2021 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2021 17:51 |
Рішення про внесення змін (перелік змін) від 26.11.2021.docx
|
|||
26 листопада 2021 17:51 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 26.11.2021.docx
|
|||
26 листопада 2021 17:51 |
Додаток 5 Проект договору_нова редакція від 26.11.2021.docx
|
|||
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 3 стаття 17.docx
|
|||
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
19 листопада 2021 18:35 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000033 ● 236a8abb029a4fd1be4abe3bf5e5af45
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-11-19-007233-b 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 10:55:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард» на вул. Замковій, 34 у м. Рівному». Коригування (І черга), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-007233-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 12:57:24
Відповідь на запит
Державна аудиторська служба України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 31.12.2021 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт по об’єкту “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному”. Коригування (І черга) (UA-2021-11-19-007233-b) з урахуванням пояснень уповноваженої особи, яка проводила публічну закупівлю, надаємо наступну інформацію.
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на об’єкт: “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному” визначений виходячи з потреб територіальної громади міста та затверджений рішеннями Рівненської міської ради від 29.04.2021 № 515, від 22.07.2021 № 918 та від 30.09.2021 № 1264 “Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2021 рік” в сумі 151 490 000,00 грн. (сто п’ятдесят один мільйон чотириста дев’яносто тисяч гривень, 00 коп.) (копії додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Необхідність у додаткових роботах була визначена в дефектних актах, складених під час виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному”, на підставі яких в подальшому були розроблені локальні кошториси, що входять до складу проекту “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному. Коригування. І черга”.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному”. Коригування (І черга), виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Товариством з обмеженою відповідальністю “Перша будівельна експертиза” був затверджений Експертний звіт (позитивний) від 19 листопада 2021 року №211025-1/А щодо розгляду проектної документації за проектом “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м.Рівному. Коригування. І черга” (копія додається).
За результатами розгляду експертами вказаної проектної документації встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження) і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку з техніко-економічними (технічними) показниками, вказаними у цьому Експертному звіті.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м.Рівному. Коригування. І черга” та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 19 листопада 2021 року №211025-1/А.
3. Обгрунтування очікуваної вартості
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному”. Коригування (І черга). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 154 319 897,00 грн. (сто п’ятдесят чотири мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот дев’яносто сім гривень, 00 коп.), в тому числі ПДВ.
Уповноваженою особою було залучено генерального проектувальника з правом дорадчого голосу для визначення технічних вимог та очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з інформації, наданої генеральним проектувальником, уповноваженою особою був затверджений річний план закупівель на 2021 року з очікуваною вартістю предмета закупівлі “Додаткові роботи по об’єкту “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному”. Коригування (І черга)” в розмірі 154 319 897 грн. з ПДВ, про що був складений відповідний протокол №1 від 19 листопада 2021 року (копія додається).
4. Посилання на сторінки веб-сайтів, на яких розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” було оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на наступних сторінках веб-сайтів:
1) посилання на сайт Рівненської міської ради:
http://rivnerada.gov.ua/portal/view-content/12310
2) посилання на сайт головного розпорядника коштів Управління містобудування та архітектури:
https://arhrv.gov.ua/news/obgruntuvanna-tehnicnih-ta-akisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-budzetnogo-priznacenna-ocikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-dodatkovi-roboti-po-obektu-rekonstrukcia-stadionu-avangard-na-vul-zamkovij-34-u-m-rivnomu
Головний інженер Анатолій МАТВІЙЧУК
Ремовський Станіслав 63-59-87
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
154 289 876,40
UAH з ПДВ
|
154 289 876,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" |
154 311 723,60
UAH з ПДВ
|
154 311 723,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
154 289 876,40
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 17:30
|
ДУ 2 до договору 48-Б_ Авангард (дод.роб.).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:53
|
Додаткова_угода_1_до_Договору_48-Б.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 17:53
|
Забезпечення виконання договору | укладений |
20 грудня 2021 17:50
|
Договір | укладений |
20 грудня 2021 17:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 48-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 48-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |